Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 21:12Varför blev jag platt???
Varför blev jag platt???
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 21:12Nina >> För att du är såååå vacker ...? (L)
Nina >> För att du är såååå vacker ...? (L)
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 21:19Men bilden blev ju platt! (kanske fel tråd att ta det i...)
Men bilden blev ju platt! (kanske fel tråd att ta det i...)
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 21:19Kan jag meddela tanterna att jag kommer ALDRIG att bli äldre än 25 år...;) Tror det gäller övriga män/pojkar på detta forum...;)
Kan jag meddela tanterna att jag kommer ALDRIG att bli äldre än 25 år...;) Tror det gäller övriga män/pojkar på detta forum...;)
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 21:22Vi får väl se, Tobias, vi får väl se. 😉
Vi får väl se, Tobias, vi får väl se. 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 22:36What!? Är Nina tillbaka?!
(Kände inte igen bilden först, men det var ju zebramönstrat, så jag borde ju väntat mig detta...)😉
What!? Är Nina tillbaka?!
(Kände inte igen bilden först, men det var ju zebramönstrat, så jag borde ju väntat mig detta...)
😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 07:01Hej lilla gubben! 😀 Ja, när man minst anar det så dyker jag upp som gubben i lådan. 😉 Hur är det med dig?
Hej lilla gubben! 😀 Ja, när man minst anar det så dyker jag upp som gubben i lådan. 😉 Hur är det med dig?
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 22:42ahh... precis vad jag behövde efter en lång dag på kontoret - den uppmuntrande vetskapen att 29 är en ypperlig ålder på en kvinna! Får se till o njuta av mina sista månader 🙂
var e skumpan?
ahh... precis vad jag behövde efter en lång dag på kontoret - den uppmuntrande vetskapen att 29 är en ypperlig ålder på en kvinna! Får se till o njuta av mina sista månader 🙂
var e skumpan?
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 06:46Skye, sista månader? Du är väl inte döende? 😉 29 är man resten av livet. Hehe!
Skye, sista månader? Du är väl inte döende? 😉 29 är man resten av livet. Hehe!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 06:49Har just börjat mitt 29 år, men än så länge har det varit sådär faktiskt. Blir det bättre?!?!?
Har just börjat mitt 29 år, men än så länge har det varit sådär faktiskt. Blir det bättre?!?!?