Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 06:51Det blir bättre och bättre dag för daaaag. 😉 (nej, jag tänker inte låtsas att jag kan sjunga, håll för öronen)
Det blir bättre och bättre dag för daaaag. 😉 (nej, jag tänker inte låtsas att jag kan sjunga, håll för öronen)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 09:50Men Nina, sjung lite till! Gärna högre! 😀
29 ÄR en fantastisk ålder! Jag borde veta för jag har varit det rätt länge 😉
Men Nina, sjung lite till! Gärna högre! 😀
29 ÄR en fantastisk ålder! Jag borde veta för jag har varit det rätt länge 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 14:22Underbart - dax att sluta räkna då 🙂
Jaja, känns mer som en praktikalitet att byta 2:an mot 3:an - efter allt för mkt fotbollspelande i alla år så blev jag ju invalidförklarad (korsband, vad annars) som 24-åring så har redan för-bokat min rullator
Underbart - dax att sluta räkna då 🙂
Jaja, känns mer som en praktikalitet att byta 2:an mot 3:an - efter allt för mkt fotbollspelande i alla år så blev jag ju invalidförklarad (korsband, vad annars) som 24-åring så har redan för-bokat min rullator
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 14:27Linda, jag har säkert sagt det förut. Mina barn höll för öronen som små när jag sjöng barnvisor. "MAMMA, SLUTA SJUNGA!!!" (H)
Linda, jag har säkert sagt det förut. Mina barn höll för öronen som små när jag sjöng barnvisor. "MAMMA, SLUTA SJUNGA!!!" (H)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:30Fotboll är inte en sport, det är en knäsjukdom.
Fotboll är inte en sport, det är en knäsjukdom.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:58Nina: Varför får jag känslan av att du är rätt nöjd med detta? 😉
Nina: Varför får jag känslan av att du är rätt nöjd med detta? 😉
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 01:32...men en fruktansvärt rolig knäsjukdom (H)
...men en fruktansvärt rolig knäsjukdom (H)
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:33Återinträder som mej själv.
Niklas Rolin heter jag blir 47 år mot sommaren.
Längden är 181 cm vågen visade 81 kg i morse.
Är singel sen nånstans runt sensommaren 2010.
Har haft en riktigt jobbig period sen ca 2 år bakåt i tiden.
Många saker försvann så
Återinträder som mej själv.
Niklas Rolin heter jag blir 47 år mot sommaren.
Längden är 181 cm vågen visade 81 kg i morse.
Är singel sen nånstans runt sensommaren 2010.
Har haft en riktigt jobbig period sen ca 2 år bakåt i tiden.
Många saker försvann så
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:38Välkommen tillbaka Niklas!
Välkommen tillbaka Niklas!
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 11:48Välkommen tillbaka Niklas!
Välkommen tillbaka Niklas!