Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:20Välkommen Fredrik!
Om du väntar lite så kommer en namne till dig med champagne till oss alla.
Välkommen Fredrik!
Om du väntar lite så kommer en namne till dig med champagne till oss alla.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:24Välkomen Fredrik!
Som du säkert har förstått så är det en små skruvad sammling mäniskor här. Så kan du skruva till det några varv till så blir det underbart.
Välkomen Fredrik!
Som du säkert har förstått så är det en små skruvad sammling mäniskor här. Så kan du skruva till det några varv till så blir det underbart.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:35Hmm! Har lite svårt att komma på något mer just nu, har suttit och haft tråkigt här ett bra tag nu så tog fram min lilla pilatesboll och har börjat köra ett litet magpass istället!
Fler som kör något spontanpass nu? 🙂
Hmm! Har lite svårt att komma på något mer just nu, har suttit och haft tråkigt här ett bra tag nu så tog fram min lilla pilatesboll och har börjat köra ett litet magpass istället!
Fler som kör något spontanpass nu? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:39Jag borde köra plankan men jag tror knappt jag fixar 5 sek........ 🙁
Jag borde köra plankan men jag tror knappt jag fixar 5 sek........ 🙁
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:48Välkommen Fredrik!
Vad då, vi är väl inte skruvade??*Förbryllad*
Välkommen Fredrik!
Vad då, vi är väl inte skruvade??*Förbryllad*
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:49Jodå det tror jag du klarar Camilla 🙂 Bara ner och prova! Skulle du inte klara 5 sekunder så klarar du kanske 4, och de är alltid en början de med! 🙂 Men så länge du inte provar så kommer du inte bli bättre på det heller! 🙂
Jodå det tror jag du klarar Camilla 🙂 Bara ner och prova! Skulle du inte klara 5 sekunder så klarar du kanske 4, och de är alltid en början de med! 🙂 Men så länge du inte provar så kommer du inte bli bättre på det heller! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:00Jo men jag har provat och ligger före Linda S 😉
Men jag körde tjejvasan i går och försökte staka med hela kroppen så fort tillfälle gavs. Jag har träningsvärk i magen men jag lovar att köra plankan.
Edit: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?Gro
Jo men jag har provat och ligger före Linda S 😉
Men jag körde tjejvasan i går och försökte staka med hela kroppen så fort tillfälle gavs. Jag har träningsvärk i magen men jag lovar att köra plankan.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:09Haha det är bra de!
Jaså? 🙂 Hur gick det då? Första gången du körde tjejvasan eller? 🙂
Haha det är bra de!
Jaså? 🙂 Hur gick det då? Första gången du körde tjejvasan eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:10Helena : Jag menade inte på det negativa sättet utan när diskussionen drar i gång. Det är då det brukar bli lite små skruvat.
Helena : Jag menade inte på det negativa sättet utan när diskussionen drar i gång. Det är då det brukar bli lite små skruvat.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:16Niklas, jag förstår vad du menar...
Niklas, jag förstår vad du menar...