Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:16Ja, det var första gången. Om det blir nån mer gång dröjer det några år tills dess. Hänger på ett gäng som ska göra tjejklassikern i år.
Såg just att medelåldern på oss startande är 40, 6 år. Borde det inte hela tantvasan då 😉
Ja, det var första gången. Om det blir nån mer gång dröjer det några år tills dess. Hänger på ett gäng som ska göra tjejklassikern i år.
Såg just att medelåldern på oss startande är 40, 6 år. Borde det inte hela tantvasan då 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:23Camilla, menar du att du anser dig vara tant??*Förskräckt*
Camilla, menar du att du anser dig vara tant??*Förskräckt*
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:24Okej! Jag hade två stycken kompisar som ställde upp förra året när de var 18, så där finns nog en del yngre med 😉 Du ska inte själv köra på klassikern då? 🙂 Nu är du ju på god väg!
Okej! Jag hade två stycken kompisar som ställde upp förra året när de var 18, så där finns nog en del yngre med 😉 Du ska inte själv köra på klassikern då? 🙂 Nu är du ju på god väg!
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 18:24@ Helena: inte jag men alla andra som höjer medelåldern 😉
@ Fredrik: jag tog i går kväll i hand på att köra halvan nästa år (H). Får väl höja målsättningen vart eftersom......
Såg nyss Jens Linds inslag om Tjejvasan. En kvinna åkte 9 lopp under veckan
@ Helena: inte jag men alla andra som höjer medelåldern 😉
@ Fredrik: jag tog i går kväll i hand på att köra halvan nästa år (H). Får väl höja målsättningen vart eftersom......
Såg nyss Jens Linds inslag om Tjejvasan. En kvinna åkte 9 lopp under veckan
Quote from ellen olsson on 27 February 2011, 20:34Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 20:39Välkommen Fredrik! Har du inte fått välkomstbubbel än? *ser chockad ut och petar på Fredrik*
Camilla: Jag TYCKER ju INTE att du ska behöva göra plankan idag *skakar på huvudet* Men ska jag känna mig smickrad över att du verkar se det som en bedrift att l
Välkommen Fredrik! Har du inte fått välkomstbubbel än? *ser chockad ut och petar på Fredrik*
Camilla: Jag TYCKER ju INTE att du ska behöva göra plankan idag *skakar på huvudet* Men ska jag känna mig smickrad över att du verkar se det som en bedrift att l
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 20:48Tack tack! "Dricker upp och njuter"
En vecka kvar nu sen börjar stor satsningen inför sommaren!
Tack tack! "Dricker upp och njuter"
En vecka kvar nu sen börjar stor satsningen inför sommaren!
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 11:27Läste ett par trådar tillbaka, och blev brutalt sugen på smoothies! Fast skumpa lät inte helt fel det heller.. 😉
Sara heter jag, 21-årig tjej från den vackra ön Tjörn, strax utanför Göteborg. För närvarande bosatt i Luleå (pga studier). Nästan alltid gl
Läste ett par trådar tillbaka, och blev brutalt sugen på smoothies! Fast skumpa lät inte helt fel det heller.. 😉
Sara heter jag, 21-årig tjej från den vackra ön Tjörn, strax utanför Göteborg. För närvarande bosatt i Luleå (pga studier). Nästan alltid gl
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 11:49Hej och välkommen Sara! 🙂 Här i singelträsket finns stöd för alla möjliga saker, t.ex. grymma smsdumpningar!
Hej och välkommen Sara! 🙂 Här i singelträsket finns stöd för alla möjliga saker, t.ex. grymma smsdumpningar!
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 12:39Välkommen in i en sammling med underbart folk*ja ja tycker det*. Hoppas du får trevliga stunder bland trådarna här.
Välkommen in i en sammling med underbart folk*ja ja tycker det*. Hoppas du får trevliga stunder bland trådarna här.