Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det var första gången. Om det blir nån mer gång dröjer det några år tills dess. Hänger på ett gäng som ska göra tjejklassikern i år.
Såg just att medelåldern på oss startande är 40, 6 år. Borde det inte hela tantvasan då 😉

Camilla, menar du att du anser dig vara tant??*Förskräckt*

Okej! Jag hade två stycken kompisar som ställde upp förra året när de var 18, så där finns nog en del yngre med 😉 Du ska inte själv köra på klassikern då? 🙂 Nu är du ju på god väg!

@ Helena: inte jag men alla andra som höjer medelåldern 😉

@ Fredrik: jag tog i går kväll i hand på att köra halvan nästa år (H). Får väl höja målsättningen vart eftersom......

Såg nyss Jens Linds inslag om Tjejvasan. En kvinna åkte 9 lopp under veckan

Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*

Välkommen Fredrik! Har du inte fått välkomstbubbel än? *ser chockad ut och petar på Fredrik*

Camilla: Jag TYCKER ju INTE att du ska behöva göra plankan idag *skakar på huvudet* Men ska jag känna mig smickrad över att du verkar se det som en bedrift att l

Tack tack! "Dricker upp och njuter"

En vecka kvar nu sen börjar stor satsningen inför sommaren!

Läste ett par trådar tillbaka, och blev brutalt sugen på smoothies! Fast skumpa lät inte helt fel det heller.. 😉

Sara heter jag, 21-årig tjej från den vackra ön Tjörn, strax utanför Göteborg. För närvarande bosatt i Luleå (pga studier). Nästan alltid gl

Hej och välkommen Sara! 🙂 Här i singelträsket finns stöd för alla möjliga saker, t.ex. grymma smsdumpningar!

Välkommen in i en sammling med underbart folk*ja ja tycker det*. Hoppas du får trevliga stunder bland trådarna här.