Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 23:25Oj oj! nya på ingående!! =) Välkommen både Niki och Christoffer och .. missade jag någon nu?!
EDIT: Niklas, Fredrik och Sara - välkomna ni oxå! 🙂Tar mig ett STORT glas bubbel och skålar in er i singelvärlden. Bra eller dåligt.. Hmm.
Nåja, livet är b
Oj oj! nya på ingående!! =) Välkommen både Niki och Christoffer och .. missade jag någon nu?!
EDIT: Niklas, Fredrik och Sara - välkomna ni oxå! 🙂
Tar mig ett STORT glas bubbel och skålar in er i singelvärlden. Bra eller dåligt.. Hmm.
Nåja, livet är b
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 23:47Hej hallå igen.
Jag är tillbaka i denna gruppen. För er som inte känner igen mig finns det en presentation och det har väl inte förändrats så mycket annat än åldern möjligtvis. Tror det var ungefär ett år sen jag skrev den om någon är intresserad. Annars
Hej hallå igen.
Jag är tillbaka i denna gruppen. För er som inte känner igen mig finns det en presentation och det har väl inte förändrats så mycket annat än åldern möjligtvis. Tror det var ungefär ett år sen jag skrev den om någon är intresserad. Annars
Quote from Fredric Lagerström on 12 March 2011, 07:47Hej hallo igen Robert!
Kan du inte klistra in den här då? Den presentationen. Du vet du måste ju marknadsföra dej nu. Tveksam till om damerna här ids leta upp gamla inlägg 😀
Du söker alltså upp inlägget, högerklickar, skickar, klart! 😉
Hej hallo igen Robert!
Kan du inte klistra in den här då? Den presentationen. Du vet du måste ju marknadsföra dej nu. Tveksam till om damerna här ids leta upp gamla inlägg 😀
Du söker alltså upp inlägget, högerklickar, skickar, klart! 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 09:09Vart är champagnen?!?! Jag behöver en bra start på dagen....
Vart är champagnen?!?! Jag behöver en bra start på dagen....
Quote from Fredric Lagerström on 12 March 2011, 09:36Han är väl i Carpiolombolo eller nåt och åker skidor, va vet jag? 😉 😉
Han är väl i Carpiolombolo eller nåt och åker skidor, va vet jag? 😉 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 09:51Välkommen tillbaka Robert. Hoppas det är bra med dig.
Välkommen tillbaka Robert. Hoppas det är bra med dig.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 10:12Välkommen igen Robert!
Välkommen igen Robert!
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 14:21Välkommen tillbaka Robert - tror det finns en plats ledig i träsket till höger (eller vänster). Sjunk bara inte ner för djupt 🙂
Välkommen tillbaka Robert - tror det finns en plats ledig i träsket till höger (eller vänster). Sjunk bara inte ner för djupt 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 15:00Gillar inte riktigt att ni kallar denna gruppen för träsket, träsk har ju en lite negativ klang. Detta är ju en fantastisk grupp:-);)
Gillar inte riktigt att ni kallar denna gruppen för träsket, träsk har ju en lite negativ klang. Detta är ju en fantastisk grupp:-);)
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 17:29Senast jag var med fick man ta en plats i soffan. Vad har hänt?
Senast jag var med fick man ta en plats i soffan. Vad har hänt?