Quote from Rasmus Olsson on 12 March 2011, 17:31Vi har rationaliserat och effektiviserat. Du får ett sittunderlag! Är du effektiv får du ett liggunderlag!
Vi har rationaliserat och effektiviserat. Du får ett sittunderlag! Är du effektiv får du ett liggunderlag!
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 17:41Nerdragningar kallas det visst. Aja bara att bryta ihop och komma igen.
Nerdragningar kallas det visst. Aja bara att bryta ihop och komma igen.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 17:42Här kommer den gamla presentationen. Något reviderad för att vara sanningsenlig:
Hallå.
Man kanske ska presentera sig här nu när man har varit med ett tag här. Dock ganska inaktiv sista tiden av diverse anledningar. Men here goes:
Namn: Robert
Ålder: 3
Här kommer den gamla presentationen. Något reviderad för att vara sanningsenlig:
Hallå.
Man kanske ska presentera sig här nu när man har varit med ett tag här. Dock ganska inaktiv sista tiden av diverse anledningar. Men here goes:
Namn: Robert
Ålder: 3
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 18:08Hej igen och välkommen tillbaka Robert! 🙂
Hej igen och välkommen tillbaka Robert! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 18:27Tack för alla välkomnanden.
Tack för alla välkomnanden.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 19:35Men här är ju lika mysigt som i Shreks träsk, så det gör inte så mycket att kalla det träsk tycker jag 🙂
Men här är ju lika mysigt som i Shreks träsk, så det gör inte så mycket att kalla det träsk tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 19:38Jo men hade föredragit en soffa, men det kanske var någons soffa som tog den med sig när de osinglade sig..?
Jo men hade föredragit en soffa, men det kanske var någons soffa som tog den med sig när de osinglade sig..?
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 22:17Aadu, "Han är väl i Carpiolombolo eller nåt och åker skidor, va vet jag?"
Det förklarar väl det fina vädret i Göteborg. 😉
Aadu, "Han är väl i Carpiolombolo eller nåt och åker skidor, va vet jag?"
Det förklarar väl det fina vädret i Göteborg. 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 22:17Och välkommen tillbaka, Robert! 🙂
Och välkommen tillbaka, Robert! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 22:22Korpilombolo ja...
Jag har alltid trott att det var något påhittat man bara sade, som "Långtbortistan"Men:
1. ja, det är en riktig plats, inte bara påhittad
2. det ligger i Sverige🙂
Korpilombolo ja...
Jag har alltid trott att det var något påhittat man bara sade, som "Långtbortistan"
Men:
1. ja, det är en riktig plats, inte bara påhittad
2. det ligger i Sverige
🙂