Quote from ellen olsson on 13 March 2011, 22:23Jag har haft rätt bra väder också, men jag har inte varit i Korpilombolo på väldigt länge. 🙂
Jag har haft rätt bra väder också, men jag har inte varit i Korpilombolo på väldigt länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 18:50Hej...
Jag är oxå tillbaka. Visserligen en smula motvilligt och på mina egna villkor. Men ändå.
//Örjan
Hej...
Jag är oxå tillbaka. Visserligen en smula motvilligt och på mina egna villkor. Men ändå.
//Örjan
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 18:53Välkommen tillbaka! Känn dig som hemma.
Välkommen tillbaka! Känn dig som hemma.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 18:54Välkommen tillbaka Örjan.
Bra att du är här på dina egna villkor 🙂
Välkommen tillbaka Örjan.
Bra att du är här på dina egna villkor 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 18:56Tackar 🙂
Tackar 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 14 March 2011, 20:57Nu börjar jag änna känna mej som hemma igen! Välkommen tillbaks!
Det är bra att du är här på dina villkor Örjan.
Nu börjar jag änna känna mej som hemma igen! Välkommen tillbaks!
Det är bra att du är här på dina villkor Örjan.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:04Hej 🙁
Hej 🙁
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:06Varför så trumpen, Kat?
Varför så trumpen, Kat?
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:17Kat, är du också tillbaka? Eller gästspelar du?
Kat, är du också tillbaka? Eller gästspelar du?
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:22Välkomna tillbaka Örjan och Kat! Ni känner nog igen soffan, bara att slå sig ner så kommer nog Fredrik med bubbel att inta på egna villkor eller dränka sina sorger! 🙂
Välkomna tillbaka Örjan och Kat! Ni känner nog igen soffan, bara att slå sig ner så kommer nog Fredrik med bubbel att inta på egna villkor eller dränka sina sorger! 🙂