Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:27Tröstar mig med glass och en ansiktsmask och i morgon mår jag förhoppningsvis lite bättre (typ, kanske) så jag kan prova min nya vän Forerunner 305. Tack för välkomnandet. Ni kommer se mig i Spotify-tråden 😉
Tröstar mig med glass och en ansiktsmask och i morgon mår jag förhoppningsvis lite bättre (typ, kanske) så jag kan prova min nya vän Forerunner 305. Tack för välkomnandet. Ni kommer se mig i Spotify-tråden 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:31Hej på er allihopa!
Har förstått det som att man ska presentera sig här så jag gör så gott jag kan.... 🙂
En 35-årig frånskild 2 barnsfar (2 flickor 7 och 5år) från Sundsvall som för 2 år sedan kom på att det är bra och framallt kul att träna.
Har fra
Hej på er allihopa!
Har förstått det som att man ska presentera sig här så jag gör så gott jag kan.... 🙂
En 35-årig frånskild 2 barnsfar (2 flickor 7 och 5år) från Sundsvall som för 2 år sedan kom på att det är bra och framallt kul att träna.
Har fra
Quote from Fredric Lagerström on 14 March 2011, 21:32Hej Kat. Välkommen åter i vårat glada gäng! Äntligen blir det lite bra drag i spoti tråden igen !!!! 😉 😉
Hej Kat. Välkommen åter i vårat glada gäng! Äntligen blir det lite bra drag i spoti tråden igen !!!! 😉 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:36Välkommen Christer, det är bara att prata på.
Välkommen Christer, det är bara att prata på.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:40Välkomna alla nya, Fredrik dyker nog upp med bubbel snart.... 😀
Själv skulle min kropp behöva lite återhämtningsdryck......
Välkomna alla nya, Fredrik dyker nog upp med bubbel snart.... 😀
Själv skulle min kropp behöva lite återhämtningsdryck......
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:40Välkommen Christer! Här i singelträsket behåller vi stövlarna på när vi slår oss ner i soffan (vi är ju alla på väg härifrån förr eller senare ;)) Så tag plats så kommer nog Fredrik med lite välkomstskumpa 🙂 Att skriva här är inte så svårt, vi har kansk
Välkommen Christer! Här i singelträsket behåller vi stövlarna på när vi slår oss ner i soffan (vi är ju alla på väg härifrån förr eller senare ;)) Så tag plats så kommer nog Fredrik med lite välkomstskumpa 🙂 Att skriva här är inte så svårt, vi har kansk
Quote from Fredric Lagerström on 14 March 2011, 21:45Välkommen Christer!
Ärligheten varar längst, sanningen är störst och bäst.
Välkommen Christer!
Ärligheten varar längst, sanningen är störst och bäst.
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2011, 21:45Här trillar det in fôlk! Bäst å knô sä.
Å det är inte ridstövlar vi har på, sådana gamla skämt gillas inte!
Här trillar det in fôlk! Bäst å knô sä.
Å det är inte ridstövlar vi har på, sådana gamla skämt gillas inte!
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:47Men var är Fredrik, har han slut på champagnen?
Men var är Fredrik, har han slut på champagnen?
Quote from Fredric Lagerström on 14 March 2011, 21:49Hej. Öh, jag heter Fredrik. Här har vi champagne som jag häller upp i glasen. Skål ta mej fan. 😉
Hej. Öh, jag heter Fredrik. Här har vi champagne som jag häller upp i glasen. Skål ta mej fan. 😉