Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 23:01Hej Anna! Kul att du är tillbaka! 🙂
Oj vilket bubbelparty det lär bli här i kväll. Lite måndagsmys alltså! 😀
Hej Anna! Kul att du är tillbaka! 🙂
Oj vilket bubbelparty det lär bli här i kväll. Lite måndagsmys alltså! 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 23:11Här håller ni på och kommer med i gruppen när jag jobbat kväll. Tur att det är kvällspass i morgon oxå för nu blir det mycket champagne.
Välkommen tillbaka Örjan, Kat och Anna!
Välkommen Christer!Har Fredrik lämnat gruppen?
Här håller ni på och kommer med i gruppen när jag jobbat kväll. Tur att det är kvällspass i morgon oxå för nu blir det mycket champagne.
Välkommen tillbaka Örjan, Kat och Anna!
Välkommen Christer!
Har Fredrik lämnat gruppen?
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 23:17Vilken värme i den här gruppen!! 😀
Vilken värme i den här gruppen!! 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 23:21Christer: Värmen behövs för att klara oss genom en lång singelvinter så vi är proffs på värme! 😉
Christer: Värmen behövs för att klara oss genom en lång singelvinter så vi är proffs på värme! 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 23:25Bra där! Då har jag juh hamnat helt rätt!! 😉
Bra där! Då har jag juh hamnat helt rätt!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 23:59Välkomna alla nya! Hej igen alla gamla!
Välkomna alla nya! Hej igen alla gamla!
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 07:42Äntligen lite bubbel!!! (t+) *smuttar på glaset till frukosten*
Äntligen lite bubbel!!! (t+) *smuttar på glaset till frukosten*
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 08:31Oj - här händer det saker medans man är borta. Välkomna alla nya och välkomna tillbaka ni som kommit tillbaka ... *försöker slicka i sig lite utspilld champange från golvet*
Oj - här händer det saker medans man är borta. Välkomna alla nya och välkomna tillbaka ni som kommit tillbaka ... *försöker slicka i sig lite utspilld champange från golvet*
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 08:32*ger Thomas ett alldeles eget glas så han slipper få stickor i tungan*
*ger Thomas ett alldeles eget glas så han slipper få stickor i tungan*
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 08:33Tack - det var mycket bättre ..
Tack - det var mycket bättre ..