Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:03Även jag får väl beté mig som folk och presentera mig 🙂
Ålder: 28 (snart 29)
Längd: 178 (Viktigt med längd har jag läst här i tråden)
Bor: T.o.m. juli i Österrike, i vanliga fall befinner jag mig i Skaraborg eller Bohuslän.
Skostorlek: 46
Mål med tr
Även jag får väl beté mig som folk och presentera mig 🙂
Ålder: 28 (snart 29)
Längd: 178 (Viktigt med längd har jag läst här i tråden)
Bor: T.o.m. juli i Österrike, i vanliga fall befinner jag mig i Skaraborg eller Bohuslän.
Skostorlek: 46
Mål med tr
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:06Nej, det är inte storleken som har betydelse, säger Jessi. Det är passformen. Jag passar alla, utom killa. men hej iallafall.
Snart får du erotiska förslag.
Nej, det är inte storleken som har betydelse, säger Jessi. Det är passformen. Jag passar alla, utom killa. men hej iallafall.
Snart får du erotiska förslag.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:06Välkommen - Sätt dig ner och vänta så ska vi nog fixa lite Champange (H)
Välkommen - Sätt dig ner och vänta så ska vi nog fixa lite Champange (H)
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:10Bruse, är det det man får här? Erotiska förslag? Har jag inte märkt. Förutom dina ständiga hångelförfrågningar förstås - men det kan ju diskuteras hur erotiskt det är.
Välkommen Torbjörn!
Bruse, är det det man får här? Erotiska förslag? Har jag inte märkt. Förutom dina ständiga hångelförfrågningar förstås - men det kan ju diskuteras hur erotiskt det är.
Välkommen Torbjörn!
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:11Tja, det erbjuds ridstövlar lite här å där...
Tja, det erbjuds ridstövlar lite här å där...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:13Ah, ridstövlar har aldrig varit erotiskt för mig men jag kan se hur det kan vara det för vissa andra.
Ah, ridstövlar har aldrig varit erotiskt för mig men jag kan se hur det kan vara det för vissa andra.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:14;~)
;~)
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:15Sa nån champange??
Sa nån champange??
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:21Jag sähger Cragganmore.
Jag sähger Cragganmore.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:23Välkommen till vårt singelträsk Torbjörn! Behåll stövlarna på, eller löparskorna (Bruse verkar göra konstiga associationer till stövlar för tillfället ;)), och slå dig ner i soffan så blir det nog välkomstbubbel snart! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Torbjörn! Behåll stövlarna på, eller löparskorna (Bruse verkar göra konstiga associationer till stövlar för tillfället ;)), och slå dig ner i soffan så blir det nog välkomstbubbel snart! 🙂