Quote from Fredric Lagerström on 15 March 2011, 09:03Japp, men nu får vi ta och städa upp här. Det är ju för tusan champangefläckar i taket tom! :@ Städa undan korkarna där och jag föreslår att du, Bruse går med tomglasen till återvinningen.
Tack! (t+)😉
Japp, men nu får vi ta och städa upp här. Det är ju för tusan champangefläckar i taket tom! :@ Städa undan korkarna där och jag föreslår att du, Bruse går med tomglasen till återvinningen.
Tack! (t+)
😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 09:12Här i Kallhäll skiner solen så allt damm och alla fläckar syns (#).
Bara att städa på.Hur var det Helena? När kunde du ta mina fönster 😉
Här i Kallhäll skiner solen så allt damm och alla fläckar syns (#).
Bara att städa på.
Hur var det Helena? När kunde du ta mina fönster 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 09:15Camilla, in your dreams...
Camilla, in your dreams...
Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2011, 09:17Ska jag panta era tomflaskor?! Nänä!
Ska jag panta era tomflaskor?! Nänä!
Quote from ellen olsson on 15 March 2011, 10:03Det är ingen pant på dem. Ta dem till återvinningen.
Det är ingen pant på dem. Ta dem till återvinningen.
Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2011, 10:05För att vara miljövänlig i Sverige idag, måste du ha bil för att åka de där förtielva milen till en skitig iglo på nån oupplyst parkering för att slänga en flaska. Att cykla dit på ett lagligt sätt är otänkbart, då det inte är byggt för annat än bilar.
För att vara miljövänlig i Sverige idag, måste du ha bil för att åka de där förtielva milen till en skitig iglo på nån oupplyst parkering för att slänga en flaska. Att cykla dit på ett lagligt sätt är otänkbart, då det inte är byggt för annat än bilar.
Quote from ellen olsson on 15 March 2011, 10:07Jag har glasåtervinningen ungefär 50m från ytterdörren, fast jag är medveten om att Stockholms län ligger lite efter...
Jag har glasåtervinningen ungefär 50m från ytterdörren, fast jag är medveten om att Stockholms län ligger lite efter...
Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2011, 10:32Bra, då fixar du det.
Bra, då fixar du det.
Quote from ellen olsson on 15 March 2011, 10:39Absolut inte! Jag bjuder ju på Champagnen. Det får räcka. 😉
Absolut inte! Jag bjuder ju på Champagnen. Det får räcka. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2011, 10:46Jag har aldrig fått nån champagne...
Jag har aldrig fått nån champagne...