Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:23whisky är ju inte gott ju, å andra sidan dricker jag inte kaffe heller
whisky är ju inte gott ju, å andra sidan dricker jag inte kaffe heller
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:24Åh Pia, en själsfrände!
Åh Pia, en själsfrände!
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:27För tillfället? Före evigt!
För tillfället? Före evigt!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 23:13Välkommen Torbjörn!
Välkommen Torbjörn!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 23:34En del tänder på ridstövlar, andra på selleri...
http://www.youtube.com/watch?v=__nCqus8plY
En del tänder på ridstövlar, andra på selleri...
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 01:01Välkommen Torbjörn!
Jag har inte heller fått erotiska förslag, trots att jag varit här så länge. Hur ska jag tolka det...?
Välkommen Torbjörn!
Jag har inte heller fått erotiska förslag, trots att jag varit här så länge. Hur ska jag tolka det...?
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 01:36Kanske ska man presentera sig istället för att bara snoka runt i trådarna.
Elina heter jag, snart 24år ung med begyndade åldersnojja. Är en utflyttad norrbottning som för 2,5år sedan tillfälligt flyttat till grannlandet i söder för studier. Tränar pt in
Kanske ska man presentera sig istället för att bara snoka runt i trådarna.
Elina heter jag, snart 24år ung med begyndade åldersnojja. Är en utflyttad norrbottning som för 2,5år sedan tillfälligt flyttat till grannlandet i söder för studier. Tränar pt in
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 03:07Välkommen till nya folket!
Hoppas ni kommer trivas och inte stannar alltför länge, om ni inte vill sitta fast i träsket förstås för isåfall får ni stanna så länge ni vill!
Välkommen till nya folket!
Hoppas ni kommer trivas och inte stannar alltför länge, om ni inte vill sitta fast i träsket förstås för isåfall får ni stanna så länge ni vill!
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2011, 06:31Åh äntligen en ny tjej också, tyckte det blev lite för mycket testosteron. Välkomna!
Åh äntligen en ny tjej också, tyckte det blev lite för mycket testosteron. Välkomna!
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 08:13Välkommen Elina!
Välkommen Elina!