Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 20:36Har smugit här några veckor nu. Är en relativt nydumpad singeltjej/kvinna som jobbar på att komma över vad jag trodde var den Stora kärleken.
Överlever genom mycket träning av olika slag. Joggar lite ibland, ska bli mer snart men trivs med alla typer av
Har smugit här några veckor nu. Är en relativt nydumpad singeltjej/kvinna som jobbar på att komma över vad jag trodde var den Stora kärleken.
Överlever genom mycket träning av olika slag. Joggar lite ibland, ska bli mer snart men trivs med alla typer av
Quote from ellen olsson on 27 March 2011, 20:40Välkommen hit, Veronica! *häller upp Champagne i glasen*
Jag visste inte att det fanns en ort som hette Lambi! 😉
Välkommen hit, Veronica! *häller upp Champagne i glasen*
Jag visste inte att det fanns en ort som hette Lambi! 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 20:42Välkommen Veronica, här finns det alltid plats för en till - Fredrik brukar tilla förbi med lite välkomst-champange så håll glaset redo 🙂
Välkommen Veronica, här finns det alltid plats för en till - Fredrik brukar tilla förbi med lite välkomst-champange så håll glaset redo 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 20:51Välkommen, här är det bara att babbla på efter bästa (och sämsta) förmåga!
Välkommen, här är det bara att babbla på efter bästa (och sämsta) förmåga!
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:18Lilla Edet?
Lilla Edet?
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:34Tack Fredrik
Och japp, så heter orten. Frågan är vilken som fick namnet först. Papperstillverkarna eller kommunen. För jag tror papperet är mer känt 🙂
Tack Fredrik
Och japp, så heter orten. Frågan är vilken som fick namnet först. Papperstillverkarna eller kommunen. För jag tror papperet är mer känt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:46Välkommen Veronica!
Välkommen Veronica!
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 10:33Välkommen till vårt singelträsk Veronica! Bara att slå sig ner i soffan! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Veronica! Bara att slå sig ner i soffan! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 16:28Välkommen ur garderoben...aldrig bra att smyga!
Välkommen ur garderoben...aldrig bra att smyga!
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 02:53God kväll/natt!
Jag heter Herbert, men kalla mig hebbe istället för det gör alla andra. Är en grabb på 25 som ursprungligen kommer från Alingsås men som just nu bor på söder i Stockholm. Ny på denna sida och ny i staden. Känner väldigt få i Stockholm så d
God kväll/natt!
Jag heter Herbert, men kalla mig hebbe istället för det gör alla andra. Är en grabb på 25 som ursprungligen kommer från Alingsås men som just nu bor på söder i Stockholm. Ny på denna sida och ny i staden. Känner väldigt få i Stockholm så d