Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 10:52ja det är bra vara här, mycket tryggare än att försöka osingla sig.
ja det är bra vara här, mycket tryggare än att försöka osingla sig.
Quote from ellen olsson on 1 April 2011, 10:56Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Fredric Lagerström on 1 April 2011, 11:01nä nä nä Fredrik. Klockfan är inte ens tolv än ju 😉
Välkomna nykomlingar till vår glada skara (V)
nä nä nä Fredrik. Klockfan är inte ens tolv än ju 😉
Välkomna nykomlingar till vår glada skara (V)
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:09Jo, i Finland som bekantas karlar sa. De hade båda finländskt påbrå.
Jo, i Finland som bekantas karlar sa. De hade båda finländskt påbrå.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:11"klockfan" Så du svär Aadu, nu får du fan skärpa dig!
"klockfan" Så du svär Aadu, nu får du fan skärpa dig!
Quote from Fredric Lagerström on 1 April 2011, 11:17Äh! 😉
Äh! 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:30Tack! Ni är alla så gulliga!
Just nu fattar jag inte varför jag skulle vilja vara något annat än singel.
Det är ju underbart att bara få göra vad jag vill... men det har iof bara gått 4 månader, hinner nog ledsna...
Har denna grupp några forumträffar?
Tack! Ni är alla så gulliga!
Just nu fattar jag inte varför jag skulle vilja vara något annat än singel.
Det är ju underbart att bara få göra vad jag vill... men det har iof bara gått 4 månader, hinner nog ledsna...
Har denna grupp några forumträffar?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:31Absolut Camilla! Tycker det är dags att styra upp en AW snart igen.
Absolut Camilla! Tycker det är dags att styra upp en AW snart igen.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:34AW ?
AW ?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:41Säg inte så Camilla. Antingen hittar du någon eller så kommer du trivas i vårt sällskap. 😉 (känns bra att det låter som om jag redan pratar för alla =P)
Ja, det hade varit kul! Vad står AW för? I vilka städer har ni träffar i så fall? Funderar faktiskt o
Säg inte så Camilla. Antingen hittar du någon eller så kommer du trivas i vårt sällskap. 😉 (känns bra att det låter som om jag redan pratar för alla =P)
Ja, det hade varit kul! Vad står AW för? I vilka städer har ni träffar i så fall? Funderar faktiskt o