Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 14:15Välkommen till vår grupp, Mikaela! Men vad är yogalates, förutom den uppenbara ordsammansättningen? Vad / hur gör man?
Välkommen till vår grupp, Mikaela! Men vad är yogalates, förutom den uppenbara ordsammansättningen? Vad / hur gör man?
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 14:25Hej Mikaela! Klart du är en bra tjej, du har ju hittat hit. Och jag lovar att det finns killar som vill ha ett förhållande med dig.
Vad gör du på lördag, ska vi fika?
Hej Mikaela! Klart du är en bra tjej, du har ju hittat hit. Och jag lovar att det finns killar som vill ha ett förhållande med dig.
Vad gör du på lördag, ska vi fika?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 14:42Yogalates som ja är en blandning av Yoga och Pilates, uppfanns av en kvinna som heter Louise Solomon i Australien. Hon har kombinerat övningarna från yoga och pilates. Det är inte så känt i Sverige vad det verkar som, men verkar komma upp lite mer och mer
Yogalates som ja är en blandning av Yoga och Pilates, uppfanns av en kvinna som heter Louise Solomon i Australien. Hon har kombinerat övningarna från yoga och pilates. Det är inte så känt i Sverige vad det verkar som, men verkar komma upp lite mer och mer
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 15:01Vad snyggt du duckade på min fråga. Är det säkert du vill osingla dig?
Vad snyggt du duckade på min fråga. Är det säkert du vill osingla dig?
Quote from Fredric Lagerström on 1 April 2011, 15:06Bruse strör komplimanger omkring sej idag. Han lovar guld och gröna skogar. Hos mej plingar en liten varningsklocka. Är du en sån där "solochvårare" Bruse?
Bruse strör komplimanger omkring sej idag. Han lovar guld och gröna skogar. Hos mej plingar en liten varningsklocka. Är du en sån där "solochvårare" Bruse?
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 15:16Det är sol (hallå kom tillbaka) och det är vår. Imorgon är det räcerpremiär. Så svaret torde väl bli ja, jag gillar sol och vår. Vem gör inte det?
Det är sol (hallå kom tillbaka) och det är vår. Imorgon är det räcerpremiär. Så svaret torde väl bli ja, jag gillar sol och vår. Vem gör inte det?
Quote from Fredric Lagerström on 1 April 2011, 15:28Nu är det inga små varningsplingar längre, nu dånar det i stora kyrkklockor!
Nu är det inga små varningsplingar längre, nu dånar det i stora kyrkklockor!
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 15:29Är det nån som ska gifta sig?
Är det nån som ska gifta sig?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 16:32Välkomna nykomlingar!
Välkomna nykomlingar!
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 17:14Välkommen Mikaela 🙂
Välkommen Mikaela 🙂