Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 23:28Alltså är det någon som på allvar sett Fredrik förråd av Champagne?! Kan den ta slut eller åker du (Fredrik då alltså) på ständiga resor till Tyskland och fyller på? Borde någon mer shoppa eller ska vi lägga ihop till en gemensam kassa??
Välkomna alla!!!
Alltså är det någon som på allvar sett Fredrik förråd av Champagne?! Kan den ta slut eller åker du (Fredrik då alltså) på ständiga resor till Tyskland och fyller på? Borde någon mer shoppa eller ska vi lägga ihop till en gemensam kassa??
Välkomna alla!!!
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 23:42Jag tror att han äger en egen vingård i östra frankrike 😉
Jag tror att han äger en egen vingård i östra frankrike 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 09:39Fredrik har champagne så det räcker! Jag tror han köper champagne som vissa tjejer köper skor:-)
Fredrik har champagne så det räcker! Jag tror han köper champagne som vissa tjejer köper skor:-)
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2011, 20:36Ja, han köper lådvis vad jag förstår.
Ja, han köper lådvis vad jag förstår.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 22:18Välkommen alla nya! Känns bra att man ramlat ner en bit på nylistan... 😉
Varför smyger så många med var dom bor? Torde vara mkt lättare att fixa en AW om man vet att det finns några att AW:a med i närområdet... 😀
Ordnas det nåt i samband med Sthlm mar
Välkommen alla nya! Känns bra att man ramlat ner en bit på nylistan... 😉
Varför smyger så många med var dom bor? Torde vara mkt lättare att fixa en AW om man vet att det finns några att AW:a med i närområdet... 😀
Ordnas det nåt i samband med Sthlm mar
Quote from ellen olsson on 3 April 2011, 23:27Hahaha!
Välkommen! *häller upp Riesling och Champagne i glasen*Jag behinner mig i Bernkastel-Kues i Moseldalen, därav den extra Rieslingserveringen. 🙂
Hahaha!
Välkommen! *häller upp Riesling och Champagne i glasen*
Jag behinner mig i Bernkastel-Kues i Moseldalen, därav den extra Rieslingserveringen. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 08:23Åh, Moseldalen är fin men jag trodde du bara höll till i Frankrike. Hoppas du har det bra, det är fin i Moseldalen.
Åh, Moseldalen är fin men jag trodde du bara höll till i Frankrike. Hoppas du har det bra, det är fin i Moseldalen.
Quote from Björn Andersson on 5 April 2011, 09:09....tänkte jag skulle lämna er igen...vet inte vad man dricker då. tack för denna 1,5 månader... växer ingen mossa på den sten som rullar...FRAMÅT
....tänkte jag skulle lämna er igen...vet inte vad man dricker då. tack för denna 1,5 månader... växer ingen mossa på den sten som rullar...FRAMÅT
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:49Grattis Christoffer! 🙂 Hoppas att du inte kommer tillbaka 😉
Lycka till
Grattis Christoffer! 🙂 Hoppas att du inte kommer tillbaka 😉
Lycka till
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 09:50För er nytillkomna vill jag bara påpeka att utgången är här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=305030
bra att någon använder den, den hade börjat bli lite dammig faktiskt... (#)
För er nytillkomna vill jag bara påpeka att utgången är här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=305030
bra att någon använder den, den hade börjat bli lite dammig faktiskt... (#)