Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 17:16Vem gillar inte sol och vår? Eh... *räcker mycket försiktigt upp handen*
Men jag är på tillvänjning så det går bra att återkomma i frågan efter maj. 😉
Vem gillar inte sol och vår? Eh... *räcker mycket försiktigt upp handen*
Men jag är på tillvänjning så det går bra att återkomma i frågan efter maj. 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 18:49Välkommen Mikaela!
Välkommen Mikaela!
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 21:18*kliver försiktigt bland alla tomma champagneflaskor* Här är man borta en dag och så bara väller det in nykomlingar! 😉 Välkomna till er allesammans! Hoppas att ni ska trivas i vårt singelträsk 🙂
*kliver försiktigt bland alla tomma champagneflaskor* Här är man borta en dag och så bara väller det in nykomlingar! 😉 Välkomna till er allesammans! Hoppas att ni ska trivas i vårt singelträsk 🙂
Quote from ellen olsson on 1 April 2011, 21:55Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 21:57Åhh... Champagnen är inte slut än! Härligt, för jag börjar bli lite töstig =)
Åhh... Champagnen är inte slut än! Härligt, för jag börjar bli lite töstig =)
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:09Alkoholhets, en stadig pelare i det svenska samhället 🙂 *höjer glaset*
Alkoholhets, en stadig pelare i det svenska samhället 🙂 *höjer glaset*
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:17Välkomna hit alla nykomlingar. Hoppas ni kommer att trivas men inte för bra 😉
Välkomna hit alla nykomlingar. Hoppas ni kommer att trivas men inte för bra 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 23:20Jessie: jag minns någon varm dag i maj för två år sedan som jag låg i skuggan och drömde om snö och skidåkning istället för den varma solen..
Jessie: jag minns någon varm dag i maj för två år sedan som jag låg i skuggan och drömde om snö och skidåkning istället för den varma solen..
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 23:30Tack Linda, Hebbe och alla andra trevliga som välkommnat mig 🙂
Tack Linda, Hebbe och alla andra trevliga som välkommnat mig 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 09:39Välkommen Mikaela, hoppas du får det bra här hos oss 🙂
Välkommen Mikaela, hoppas du får det bra här hos oss 🙂