Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 11:43Jag drömde inatt att jag vaknade av att jag grät. Grät för att jag är less på att vara singel å det var minst 3 månader sen jag fick hångla sen senast. (plakat!)
Jag drömde inatt att jag vaknade av att jag grät. Grät för att jag är less på att vara singel å det var minst 3 månader sen jag fick hångla sen senast. (plakat!)
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 11:47Eller oj, det var visst nästa månad som nästa singeljogg verkar vara =(
Eller oj, det var visst nästa månad som nästa singeljogg verkar vara =(
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 12:00After Work. Ja, man kan väl hålla till i vilken stad man vill men jag går bara på AW i Stockholm (H) Men det finns ju folk som bor i andra städer har jag hört.
After Work. Ja, man kan väl hålla till i vilken stad man vill men jag går bara på AW i Stockholm (H) Men det finns ju folk som bor i andra städer har jag hört.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 12:13Aha, så det gör det? =P Men jag håller mig nog i Stockholm med. Känns lite onödigt att dra till en annan stad för AW.
Aha, så det gör det? =P Men jag håller mig nog i Stockholm med. Känns lite onödigt att dra till en annan stad för AW.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 12:35Nä, dra till andra städer för AW är det iiingen som gör. Det verkar ju desperat! *host @ self* *host @ flera andra*
Nä, dra till andra städer för AW är det iiingen som gör. Det verkar ju desperat! *host @ self* *host @ flera andra*
Quote from Fredric Lagerström on 1 April 2011, 12:43Nääe, sånt gör man ju inte,... tamtaram ta tam... Näpp, time for lunch.
CU
Nääe, sånt gör man ju inte,... tamtaram ta tam... Näpp, time for lunch.
CU
Quote from ellen olsson on 1 April 2011, 12:57Precis! Det skulle aldrig falla mig in! *host*
Precis! Det skulle aldrig falla mig in! *host*
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 13:08Hahaha. Dit har jag inte kommit ÄN. Men så fort jag har gått igenom Stockholms alla singelkvinnor så är det väll dags 😀
Hahaha. Dit har jag inte kommit ÄN. Men så fort jag har gått igenom Stockholms alla singelkvinnor så är det väll dags 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 13:22Herbert: Jag hoppas ärligt talat att du slipper testa dig igenom ALLA Stockholms singelkvinnor. Hur lockande det än kan låta i en hångellös period så tror jag det är rätt slitsamt. 😉
Herbert: Jag hoppas ärligt talat att du slipper testa dig igenom ALLA Stockholms singelkvinnor. Hur lockande det än kan låta i en hångellös period så tror jag det är rätt slitsamt. 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 14:07Hej Mikaela heter jag, är 32 år och för tillfället arbetslös, men jobbar en gång i veckan som Yogalates-instruktör och har gjort i 1 år.
Har varit singel ett bra tag och är riktigt trött på det. Träffar bara idioter som hellre vill göra en sak än att ha e
Hej Mikaela heter jag, är 32 år och för tillfället arbetslös, men jobbar en gång i veckan som Yogalates-instruktör och har gjort i 1 år.
Har varit singel ett bra tag och är riktigt trött på det. Träffar bara idioter som hellre vill göra en sak än att ha e