Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 08:16Hej, Camilla heter jag!
Gammal på funbeat men ny i singelgruppen!
41 år, 165 cm, lite för rund men väldigt glad 🙂
Tränar på SATS-Södra station (cykel o bodypump) fantiserar om en framtid som cyklist och löpare, vi får väl se om det blir verklighet...
Hej, Camilla heter jag!
Gammal på funbeat men ny i singelgruppen!
41 år, 165 cm, lite för rund men väldigt glad 🙂
Tränar på SATS-Södra station (cykel o bodypump) fantiserar om en framtid som cyklist och löpare, vi får väl se om det blir verklighet...
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 08:41Hej och välkomna alla nytillkomna! 🙂
(Du får testa sträckbänk Herbert, det är nog din bästa chans... 😉 )
Hej och välkomna alla nytillkomna! 🙂
(Du får testa sträckbänk Herbert, det är nog din bästa chans... 😉 )
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 08:43Välkomna Hebbe och Camilla!
Slå er ner i soffan så kommer vi alla att få champagne strax 😉
Välkomna Hebbe och Camilla!
Slå er ner i soffan så kommer vi alla att få champagne strax 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:20Tackar tackar!
Det där med sträckbänk låter spännande. Man är ju lite längre på morgonen med innan man har gått upp. Kanske man skulle strunta i att alls gå upp ur sängen.
Tackar tackar!
Det där med sträckbänk låter spännande. Man är ju lite längre på morgonen med innan man har gått upp. Kanske man skulle strunta i att alls gå upp ur sängen.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:43Välkommen Hebbe! Kämpar själv för att springa halvmaran i sommar men jag har som längst kommit 15 km så jag har en bit kvar 🙂 1:55 tycker jag är riktigt bra på 2 mil (t+) (Och ja, något att äta och dricka bör man nog se till att ha om man ska vara ute s
Välkommen Hebbe! Kämpar själv för att springa halvmaran i sommar men jag har som längst kommit 15 km så jag har en bit kvar 🙂 1:55 tycker jag är riktigt bra på 2 mil (t+) (Och ja, något att äta och dricka bör man nog se till att ha om man ska vara ute s
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:57Tackar! Är faktiskt ganska nöjd med utvecklingen. På GV förra året sprang jag på 2 tim och 46 min. Mitt mål är att förbättra mig med en timme. Får se om det går (H)
Tackar! Är faktiskt ganska nöjd med utvecklingen. På GV förra året sprang jag på 2 tim och 46 min. Mitt mål är att förbättra mig med en timme. Får se om det går (H)
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 10:08Välkomna Hebbe och Camilla ... det finns plats även för er i vårt trevliga träsk ... hoppas inte ni behöver stanna för länge 😀
Välkomna Hebbe och Camilla ... det finns plats även för er i vårt trevliga träsk ... hoppas inte ni behöver stanna för länge 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 10:13Men ni verkar ju ha det så mysigt här så man kanske vill stanna 😉
Men ni verkar ju ha det så mysigt här så man kanske vill stanna 😉
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 10:35Välkomna!
Camilla, bara köpa cykel och börja cykla. Ja så enkelt är det. Seså, marsch iväg.
Välkomna!
Camilla, bara köpa cykel och börja cykla. Ja så enkelt är det. Seså, marsch iväg.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 10:42Oj, missade visst tjejerna! Välkomna Veronica och Camilla!
Oj, missade visst tjejerna! Välkomna Veronica och Camilla!