Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 08:15Det är du, jag och Pia mot världen Kat! (t+)
Det är du, jag och Pia mot världen Kat! (t+)
Quote from ellen olsson on 19 March 2011, 08:17Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 08:22Jessie, vi som aldrig riktigt fick vuxna smaklökar? Haha Nä, jag fattar verkligen inte varken kaffe eller whiskey, det både luktar och smakar urk. Hoppas ingen hoppar på mig för att jag är i fel tråd nu men jag orkar inte byta. Vad ska man hitta på idag
Jessie, vi som aldrig riktigt fick vuxna smaklökar? Haha Nä, jag fattar verkligen inte varken kaffe eller whiskey, det både luktar och smakar urk. Hoppas ingen hoppar på mig för att jag är i fel tråd nu men jag orkar inte byta. Vad ska man hitta på idag
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 09:00Välkommen Elina!
Jag började med tjejklassikern nu med tjejvasan. Skojigt värre, vi är en grupp på 7 tjejer som gör det ihop. Jag ser inte fram emot simningen (#)
Välkommen Elina!
Jag började med tjejklassikern nu med tjejvasan. Skojigt värre, vi är en grupp på 7 tjejer som gör det ihop. Jag ser inte fram emot simningen (#)
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 09:32Välkommen Elina!
Åldersnojan tycker jag du ska lägga på hyllan, du har gott om tid att ta tillbaka den:-)
Välkommen Elina!
Åldersnojan tycker jag du ska lägga på hyllan, du har gott om tid att ta tillbaka den:-)
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 10:53Hej Elina! Är du utbytesstudent eller freemover? (Eller var grannlandet i söder Skåne?) 🙂
Jag tycker åldersnoja är nyttigt, det får iaf mig att ta tag i saker innan det är för sent på riktigt. Vårda din noja men låt den vara en sporre snarare än ett hin
Hej Elina! Är du utbytesstudent eller freemover? (Eller var grannlandet i söder Skåne?) 🙂
Jag tycker åldersnoja är nyttigt, det får iaf mig att ta tag i saker innan det är för sent på riktigt. Vårda din noja men låt den vara en sporre snarare än ett hin
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 19:39Välkommen hit Elina 🙂
Välkommen hit Elina 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 10:48Välkommen Elina! Hoppas att du ska trivas i vårt singelträsk! 🙂
Välkommen Elina! Hoppas att du ska trivas i vårt singelträsk! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:11Tack hörrni 🙂
Torbjörn. Free-mover, och även om man skulle kunna tro att det är landet skåne så har man farit hela vägen ner till Dk, ganska same same but different dock.
Camilla. Simningen och lägdskidorna känner jag mig lugn för. 3mil löpning blir do
Tack hörrni 🙂
Torbjörn. Free-mover, och även om man skulle kunna tro att det är landet skåne så har man farit hela vägen ner till Dk, ganska same same but different dock.
Camilla. Simningen och lägdskidorna känner jag mig lugn för. 3mil löpning blir do
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 18:43Ni kommer att klara det galant (t+)
Om det är nåt ni funderar på så kolla igenom trådarna eller ställ en fråga.
Ni kommer att klara det galant (t+)
Om det är nåt ni funderar på så kolla igenom trådarna eller ställ en fråga.