Quote from Björn Andersson on 5 April 2011, 09:59oj, den missade jag...nåväl...borta med vinden i alla fall..
oj, den missade jag...nåväl...borta med vinden i alla fall..
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 10:02Vi får helt enkelt vara lite mer otrevliga mot varandra så att alla tar tag dateandet istället för att vilja hänga här 😉
Vi får helt enkelt vara lite mer otrevliga mot varandra så att alla tar tag dateandet istället för att vilja hänga här 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 16:16inget får mig att börja dejta än på ett tag,
inget får mig att börja dejta än på ett tag,
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:26Men Helen, det är ju vååår!
Men Helen, det är ju vååår!
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:46ja de säger ju det, men vart finns tjejerna?
ja de säger ju det, men vart finns tjejerna?
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:49Tjejer finns det ju tillräckligt, de är karlarna det råder brist på;)
Tjejer finns det ju tillräckligt, de är karlarna det råder brist på;)
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:51ok, flatorna
ok, flatorna
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:52Brist på singlar helt enkelt 😀
Brist på singlar helt enkelt 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:53pia du har nog rätt 😉
fast jag vet singelflator som jag inte vill vara tillsammans med..
pia du har nog rätt 😉
fast jag vet singelflator som jag inte vill vara tillsammans med..
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:55jo men det finns väl alltid nån man känner man inte vill vara tillsammans med trots att denna är singel o erbjuder sig liksom....(#)
jo men det finns väl alltid nån man känner man inte vill vara tillsammans med trots att denna är singel o erbjuder sig liksom....(#)