Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:25Tackar tackar! 😀
Känns som om singelforumet är ganska aktivt så det kan vara svårt att hänga med på allt. Men det var trevligt att du tittade in i kväll iaf! 🙂
Tackar tackar! 😀
Känns som om singelforumet är ganska aktivt så det kan vara svårt att hänga med på allt. Men det var trevligt att du tittade in i kväll iaf! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:31Jag tror tyvärr inte att det är någon som hoppat ut sedan du var här sist, Nina.
Jag tror tyvärr inte att det är någon som hoppat ut sedan du var här sist, Nina.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:32Nina: Du får väl prioriteeeera! 😉
Nina: Du får väl prioriteeeera! 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:40Droppade inte Christoffer M ut igår?
Droppade inte Christoffer M ut igår?
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:42Javisst ja, men honom hann jag inte riktigt med. Hoppade in och hoppade ut, däremellan var han väl knappt här (nej, jag läser inte allt och kan ha missat).
Javisst ja, men honom hann jag inte riktigt med. Hoppade in och hoppade ut, däremellan var han väl knappt här (nej, jag läser inte allt och kan ha missat).
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:55Linda, om du tar hand om mitt jobb, min träning, mina barn, mitt hem och mina vänner, så kan jag hänga här hela dagarna istället. 😉 Och när du ändå är på G så kan du väl skaffa mig ett hyfsat ligg oxå!! (H)
Linda, om du tar hand om mitt jobb, min träning, mina barn, mitt hem och mina vänner, så kan jag hänga här hela dagarna istället. 😉 Och när du ändå är på G så kan du väl skaffa mig ett hyfsat ligg oxå!! (H)
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 22:11Nina: Det kan jag göra (är helt ärligt bättre på att ragga åt andra än åt mig själv tyvärr (#)) Men bara om du skriver min doktorsavhandling, gör mitt övriga jobb, sköter hästarna, mina kompisar, mina två boenden (dubbelt att städa! ;)), renoverar lägenhe
Nina: Det kan jag göra (är helt ärligt bättre på att ragga åt andra än åt mig själv tyvärr (#)) Men bara om du skriver min doktorsavhandling, gör mitt övriga jobb, sköter hästarna, mina kompisar, mina två boenden (dubbelt att städa! ;)), renoverar lägenhe
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 22:26Ööh... Vänta här nu.... Det känns ju inte som en bra deal, Linda!!
Ööh... Vänta här nu.... Det känns ju inte som en bra deal, Linda!!
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 22:32Haha, klart att det inte är en bra deal för dig. Men du sa inte heller att det skulle vara det! 😉
Haha, klart att det inte är en bra deal för dig. Men du sa inte heller att det skulle vara det! 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 22:37Jag bara _måste_ bli tydligare. 😉
Jag bara _måste_ bli tydligare. 😉