Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 22:39Carro, det låter strålande, om du inte håller till i sydligaste delarna av landet förståss?? 🙂
Carro, det låter strålande, om du inte håller till i sydligaste delarna av landet förståss?? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:37Linda kan man boka dig när man ska ut o leta 😉
Linda kan man boka dig när man ska ut o leta 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:49Veronica: Haha, absolut! Om du samtidigt raggar åt mig! 😉
Veronica: Haha, absolut! Om du samtidigt raggar åt mig! 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 23:55Tjena! John heter jag och fyller 20 till hösten 🙂 arbetslös för tillfället då jag nyligen hoppat av min högskoleutbildning då jag kände att den utbildningen inte var något för mig 🙂 Försöker träna varannan dag, dock blir det mer ibland (svårt att vara
Tjena! John heter jag och fyller 20 till hösten 🙂 arbetslös för tillfället då jag nyligen hoppat av min högskoleutbildning då jag kände att den utbildningen inte var något för mig 🙂 Försöker träna varannan dag, dock blir det mer ibland (svårt att vara
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 00:00Hej och välkommen! 😀
Hej och välkommen! 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 00:07Välkommen John!
Slå dig ner i soffan så kommer Fredrik med bubbel strax.
Välkommen John!
Slå dig ner i soffan så kommer Fredrik med bubbel strax.
Quote from ellen olsson on 7 April 2011, 07:16Välkommen! *häller upp Champagne i glasen och ställer fram ett gäng flaskor Meursault och Corton-Charlemagne som komplement eftersom jag är i Beaune*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen och ställer fram ett gäng flaskor Meursault och Corton-Charlemagne som komplement eftersom jag är i Beaune*
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 08:17Passar hur bra som helst till frukostyoughurten....
Passar hur bra som helst till frukostyoughurten....
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 08:26Välkommen John! 😀
Välkommen John! 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 08:28Haha, bubblig frukostyoghurt! Eller du kanske inte menade att de skulle blandas? 😉
Haha, bubblig frukostyoghurt! Eller du kanske inte menade att de skulle blandas? 😉