Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 22:17Jag blandande inte yougurten med den fina drycken utan smuttade på glaset tillsammans med färsk frukit, något jag kan rekommendera... Kan inte någon fler bli medlem ikväll så får jag samma imorn!=!??!
Jag blandande inte yougurten med den fina drycken utan smuttade på glaset tillsammans med färsk frukit, något jag kan rekommendera... Kan inte någon fler bli medlem ikväll så får jag samma imorn!=!??!
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 22:20Lätt löst! Någon får bli ex-medlem i kväll och sedan gå med igen 😉
Lätt löst! Någon får bli ex-medlem i kväll och sedan gå med igen 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 22:33Jag har fortfarande inte fått champagne!! Jag har ju dessutom återuppstått, så nog borde jag väl vara värd en omgång skumpa? 😉
Jag har fortfarande inte fått champagne!! Jag har ju dessutom återuppstått, så nog borde jag väl vara värd en omgång skumpa? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 7 April 2011, 22:42Nä, nu är det för sent. Champangen sover säkert nu. Det får bli imorgon efter 12.
Nä, nu är det för sent. Champangen sover säkert nu. Det får bli imorgon efter 12.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 23:04Nina, du får väl testa någon av de andra ädla dryckerna som Fredrik hade med sig.
Förresten, tror han att vi kommer att bli så överhopade av nya medlemmar så han var tvungen att åka på en inköpsresa;)
Nina, du får väl testa någon av de andra ädla dryckerna som Fredrik hade med sig.
Förresten, tror han att vi kommer att bli så överhopade av nya medlemmar så han var tvungen att åka på en inköpsresa;)
Quote from ellen olsson on 7 April 2011, 23:13Isåfall har inköpsresan gått till fel områden...
Isåfall har inköpsresan gått till fel områden...
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 23:15Fredrik, i vår skara så är Du den klarast lysande champagnestjärnan, vi andra håller till godo med (nästan) vad som helst. Så res på du 😉
Fredrik, i vår skara så är Du den klarast lysande champagnestjärnan, vi andra håller till godo med (nästan) vad som helst. Så res på du 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 23:38pfft, champagne... Gin och tonic eller jäger-redbull ska det vara! (H)
pfft, champagne... Gin och tonic eller jäger-redbull ska det vara! (H)
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 07:16Fredrik!!!! John sväääär! 😉
Fredrik!!!! John sväääär! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2011, 07:33En fin single malt är bättre, passar vårt stånd
En fin single malt är bättre, passar vårt stånd