Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 23:52Hej. Elin heter jag och fyller 22 år till hösten. Läser på högskolan och älskar att träna, främst löpning men även lite annat.
Hej. Elin heter jag och fyller 22 år till hösten. Läser på högskolan och älskar att träna, främst löpning men även lite annat.
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 00:11Hejoch välkommen, Elin! 🙂 Välkomstkommitten ligger och sover men imorgon blir du erbjuden stövlar, träsk, soffor och champagne. 😉
Hejoch välkommen, Elin! 🙂 Välkomstkommitten ligger och sover men imorgon blir du erbjuden stövlar, träsk, soffor och champagne. 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 00:13Välkommen! 😀
är ett jävla tjat om champagne i denna tråden (#)
Välkommen! 😀
är ett jävla tjat om champagne i denna tråden (#)
Quote from ellen olsson on 10 April 2011, 00:14Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 00:17Känner mig varmt välkommen av er tre redan 🙂
Men champagne som är så gott 😉
Känner mig varmt välkommen av er tre redan 🙂
Men champagne som är så gott 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 00:17skumpa !! Perfekt !!! Började sina här (H:) Även om det bara var mossuerande( det som nu är slut)
skumpa !! Perfekt !!! Började sina här (H:) Även om det bara var mossuerande( det som nu är slut)
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 00:18Oj glömde ju nästan .
Välkommen till träsket Elin !!
Oj glömde ju nästan .
Välkommen till träsket Elin !!
Quote from Rasmus Olsson on 10 April 2011, 01:24John, vill du ha en passande singel malt istället? Undras just om det finns osingel malt sen när den dagen kommer?
John, vill du ha en passande singel malt istället? Undras just om det finns osingel malt sen när den dagen kommer?
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 01:41jadu bruse.. en rejäl skvätt med single malt lär nog alla i denna gruppen behöva =/
jadu bruse.. en rejäl skvätt med single malt lär nog alla i denna gruppen behöva =/
Quote from Rasmus Olsson on 10 April 2011, 01:56Men helst vill nog alla ha en rejäl holmgång.
Men helst vill nog alla ha en rejäl holmgång.