Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 09:20För drygt tio år sen lanserade Arla en yoghurt med champagnesmak. Fast jag tyckte nog att den mest smakade äpple.
För drygt tio år sen lanserade Arla en yoghurt med champagnesmak. Fast jag tyckte nog att den mest smakade äpple.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 09:34Haha. Var yoghurten mousserande? 😀
Haha. Var yoghurten mousserande? 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 12:04Välkommen till singelträsket John! 🙂
Välkommen till singelträsket John! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 14:39Tackar så mycket för alla dessa trevliga välkomnande 😀
Tackar så mycket för alla dessa trevliga välkomnande 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 16:34Har du ett ansikte oxå, John? 😉 Alltid trevligt att se hur folk man "pratar" med ser ut. 😀
Har du ett ansikte oxå, John? 😉 Alltid trevligt att se hur folk man "pratar" med ser ut. 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 19:12Välkommen till vårt singlande gäng!
Välkommen till vårt singlande gäng!
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 19:34Välkommen John!
Välkommen John!
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:02Välkommen John 🙂
Välkommen John 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:17tackar alla nya som välkomnat mig 😀 jodå klart man har ett ansikte, men aldrig någon som tar bilder på mig så gjorde en "klassiker" och tog ett oseriöst kort framför toalettspegeln (t+) 😀
tackar alla nya som välkomnat mig 😀 jodå klart man har ett ansikte, men aldrig någon som tar bilder på mig så gjorde en "klassiker" och tog ett oseriöst kort framför toalettspegeln (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:26Välkommen John!
Å nej Christer än så länge håller jag till i sundsvall även om min presentation är lite missvisande 😛
Herregud va dålig jag har blivit på hänga här, om jag ens har vart bra nån gång. Kan man ha singelfunbeattråden som app i telefonen?
Välkommen John!
Å nej Christer än så länge håller jag till i sundsvall även om min presentation är lite missvisande 😛
Herregud va dålig jag har blivit på hänga här, om jag ens har vart bra nån gång. Kan man ha singelfunbeattråden som app i telefonen?