Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 12:06Tack alla ni som hälsat mig välkommen hit 🙂 Känner mig varmt mottagen av er.
Tack alla ni som hälsat mig välkommen hit 🙂 Känner mig varmt mottagen av er.
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 12:17Sätter på mig joggingskorna för en snabb runda innan jag sätter på mig stövlarna och kliver ner till er i träsket. Kan jag få vara lite västerut i träsket ? Trivs bäst på den sidan.....
Sätter på mig joggingskorna för en snabb runda innan jag sätter på mig stövlarna och kliver ner till er i träsket. Kan jag få vara lite västerut i träsket ? Trivs bäst på den sidan.....
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 12:24Träsket är alltid öppet, Ann-Sofie! 😉 Du är välkommen efter löprundan! 😀 Om Fredrik dyker upp snart kan du få champagne som återhämtning. 😉
(Eller du kanske redan har blivit bjuden på champagne? Jag har så dålig koll på alla nya som ploppat in det sen
Träsket är alltid öppet, Ann-Sofie! 😉 Du är välkommen efter löprundan! 😀 Om Fredrik dyker upp snart kan du få champagne som återhämtning. 😉
(Eller du kanske redan har blivit bjuden på champagne? Jag har så dålig koll på alla nya som ploppat in det sen
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 12:33Välkommen Elin 🙂
Välkommen Elin 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 13:30Nej, Nina, inte borde du skämmas ! Jag är helt ny här inne, eller i alla fall ny aktiv. Ser fram emot Champagne av Fredrik, den kan intagas på min balkong i just nu 22 graders värme (i solen), skulle svalka skönt.
Nej, Nina, inte borde du skämmas ! Jag är helt ny här inne, eller i alla fall ny aktiv. Ser fram emot Champagne av Fredrik, den kan intagas på min balkong i just nu 22 graders värme (i solen), skulle svalka skönt.
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 13:40Åhh... va gott det låter. Bara färska jordgubbar som saknas 🙂
Åhh... va gott det låter. Bara färska jordgubbar som saknas 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 13:42Jag tror minsann att jag har hallon och chokladglass i frysen.....
Jag tror minsann att jag har hallon och chokladglass i frysen.....
Quote from ellen olsson on 10 April 2011, 15:29Välkommen Ann-Sofie! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen Ann-Sofie! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 18:16Välkomnar också alla nya (säger jag som med är ny o fortfarande smyger lite) och sippar på champagnen.
Välkomnar också alla nya (säger jag som med är ny o fortfarande smyger lite) och sippar på champagnen.
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 18:47Ann-Sofie >> Välkommen till träsket !! Se till att ha stövlar på dig
Ann-Sofie >> Välkommen till träsket !! Se till att ha stövlar på dig