Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Tack, Fredrik ! Dricker sakta och försiktigt och kikar på en disig solnedgång. Vi har ju den fördelen på den här sidan..... *smakar gott*

Välkomna alla nya! 😀 Hoppas att ni ska trivas, men inte alltför väl, då kommer ni/vi aldrig härifrån 😉

Björn, förstår vad du menar. Jag har varit borta i 3 dagar och har inte hunnit läsa ikapp än (#)

Jag trivs, läser och läser och läser och lär känna er andra...

Så som det var på de vanliga datingsiterna så vill jga i alla fall inte tillbaka dit.

Jag har nog inte önskat dej välkommen Ann-Sofie, så jag gör det nu.
Välkommen.

MVH Aadu F Ojaste.

(Har lagt in en extra bokstav i mitt namn, tror det är bra för min image)

Ann-Sofie: Vi är givetvis mycket trevligare än folk på dejtingsidor! (H)

Ja, utan tvekan, folk på dejtingsidor verkar vara desperata på något sätt... vet inte hur många konstiga svar/förslag/bilder jag fått. Men det gäller väl oss alla skulle jag tro. Hänger här istället, det verkar väldigt trevligt.

Linda, menar du att detta inte är någon dejtingsida??

Shit, det har jag trott hela tiden. Kan det vara därför jag blivit kvar så länge?

Helena: Har du inte varit ute på dejter med folk härifrån? Missat den skojiga biten?

Jag fick ju just veta att detta inte var någon dejtingsida (?), alltså kan jag inte ha dejtat någon härifrån.

Aha. Nåja, etiketter är ju ändå bara etiketter. 🙂 You say tomato, I say ketchup.