Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 19:03Tack, Fredrik ! Dricker sakta och försiktigt och kikar på en disig solnedgång. Vi har ju den fördelen på den här sidan..... *smakar gott*
Tack, Fredrik ! Dricker sakta och försiktigt och kikar på en disig solnedgång. Vi har ju den fördelen på den här sidan..... *smakar gott*
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 20:50Välkomna alla nya! 😀 Hoppas att ni ska trivas, men inte alltför väl, då kommer ni/vi aldrig härifrån 😉
Björn, förstår vad du menar. Jag har varit borta i 3 dagar och har inte hunnit läsa ikapp än (#)
Välkomna alla nya! 😀 Hoppas att ni ska trivas, men inte alltför väl, då kommer ni/vi aldrig härifrån 😉
Björn, förstår vad du menar. Jag har varit borta i 3 dagar och har inte hunnit läsa ikapp än (#)
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 22:50Jag trivs, läser och läser och läser och lär känna er andra...
Så som det var på de vanliga datingsiterna så vill jga i alla fall inte tillbaka dit.
Jag trivs, läser och läser och läser och lär känna er andra...
Så som det var på de vanliga datingsiterna så vill jga i alla fall inte tillbaka dit.
Quote from Fredric Lagerström on 11 April 2011, 22:58Jag har nog inte önskat dej välkommen Ann-Sofie, så jag gör det nu.
Välkommen.MVH Aadu F Ojaste.
(Har lagt in en extra bokstav i mitt namn, tror det är bra för min image)
Jag har nog inte önskat dej välkommen Ann-Sofie, så jag gör det nu.
Välkommen.
MVH Aadu F Ojaste.
(Har lagt in en extra bokstav i mitt namn, tror det är bra för min image)
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 23:00Ann-Sofie: Vi är givetvis mycket trevligare än folk på dejtingsidor! (H)
Ann-Sofie: Vi är givetvis mycket trevligare än folk på dejtingsidor! (H)
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 23:08Ja, utan tvekan, folk på dejtingsidor verkar vara desperata på något sätt... vet inte hur många konstiga svar/förslag/bilder jag fått. Men det gäller väl oss alla skulle jag tro. Hänger här istället, det verkar väldigt trevligt.
Ja, utan tvekan, folk på dejtingsidor verkar vara desperata på något sätt... vet inte hur många konstiga svar/förslag/bilder jag fått. Men det gäller väl oss alla skulle jag tro. Hänger här istället, det verkar väldigt trevligt.
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 23:09Linda, menar du att detta inte är någon dejtingsida??
Shit, det har jag trott hela tiden. Kan det vara därför jag blivit kvar så länge?
Linda, menar du att detta inte är någon dejtingsida??
Shit, det har jag trott hela tiden. Kan det vara därför jag blivit kvar så länge?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 23:10Helena: Har du inte varit ute på dejter med folk härifrån? Missat den skojiga biten?
Helena: Har du inte varit ute på dejter med folk härifrån? Missat den skojiga biten?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 23:12Jag fick ju just veta att detta inte var någon dejtingsida (?), alltså kan jag inte ha dejtat någon härifrån.
Jag fick ju just veta att detta inte var någon dejtingsida (?), alltså kan jag inte ha dejtat någon härifrån.
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 23:22Aha. Nåja, etiketter är ju ändå bara etiketter. 🙂 You say tomato, I say ketchup.
Aha. Nåja, etiketter är ju ändå bara etiketter. 🙂 You say tomato, I say ketchup.