Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:50*viskar så inte Ann-Sofie hör* pssst, Mattias och Helena! Klart vi dejtar på den här sidan, hej vilt också på sina håll 😉 Men jag ville ju inte säga det till Ann-Sofie eftersom det kanske skulle skrämma bort henne och vi vill ju att folk ska lämna på mer
*viskar så inte Ann-Sofie hör* pssst, Mattias och Helena! Klart vi dejtar på den här sidan, hej vilt också på sina håll 😉 Men jag ville ju inte säga det till Ann-Sofie eftersom det kanske skulle skrämma bort henne och vi vill ju att folk ska lämna på mer
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:56*ger Linda lite bomull till öronen och tar fram megafonen* Jag tror att själva poängen är att Ann-Sofie gillar att vi har ett mer öppet diskussionsforum snarare än den mer fokuserade ett-till-ett-kommunikationen på de traditionella dejtingsidorna. På dess
*ger Linda lite bomull till öronen och tar fram megafonen* Jag tror att själva poängen är att Ann-Sofie gillar att vi har ett mer öppet diskussionsforum snarare än den mer fokuserade ett-till-ett-kommunikationen på de traditionella dejtingsidorna. På dess
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 08:58Va!? Vad sa du Mattias? Jag hörde inte? Gillar du bilderna på Bruse och hans... slipmaskin? Ok, då vet jag! 😉
Va!? Vad sa du Mattias? Jag hörde inte? Gillar du bilderna på Bruse och hans... slipmaskin? Ok, då vet jag! 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 09:00Jag tycker det är härlig humor!
Jag tycker det är härlig humor!
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 09:10Mattias: Tjaaa, de som dejtar hej vilt är väl numer osinglar som jag förstått det. 😉 Några andra känner jag inte till...
Mattias: Tjaaa, de som dejtar hej vilt är väl numer osinglar som jag förstått det. 😉 Några andra känner jag inte till...
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 09:22Vad Linda försöker säga är att även OM vi kände till några som dejtade hejvilt så skulle vi ju givetvis överlåta det till dem att avslöja det i såna fall. Eller hur Linda? 😉
Vad Linda försöker säga är att även OM vi kände till några som dejtade hejvilt så skulle vi ju givetvis överlåta det till dem att avslöja det i såna fall. Eller hur Linda? 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 10:13Jahaja... kvinnliga hemligheter... *muttrar i sitt hörn* 😉
Jahaja... kvinnliga hemligheter... *muttrar i sitt hörn* 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 12:12Kikar gärna på slipmskiner eller 5-56, hellre än på de jag fick på dejtingsidorna. Förstår inte varför folk skall skicka bilder på sina kroppsdelar i mail till varandra ? Och då talar jag inte om bilder på fötter...
Nä, fram för dejter med killar man kan
Kikar gärna på slipmskiner eller 5-56, hellre än på de jag fick på dejtingsidorna. Förstår inte varför folk skall skicka bilder på sina kroppsdelar i mail till varandra ? Och då talar jag inte om bilder på fötter...
Nä, fram för dejter med killar man kan
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 12:31Haha. Skickar folk bilder på sina kroppsdelar till varandra på dejtingsidor!? (#) Kanske för att jag inte har gjort det som det har gått så dåligt då? Får kanske ta och börja med det 😀
Haha. Skickar folk bilder på sina kroppsdelar till varandra på dejtingsidor!? (#) Kanske för att jag inte har gjort det som det har gått så dåligt då? Får kanske ta och börja med det 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 13:00Neeeeej, börja inte med det. Inte för att jag tror att det är något som helst fel på just dina kroppsdelar men.. NEJ. *stränga blicken=ON!*
Neeeeej, börja inte med det. Inte för att jag tror att det är något som helst fel på just dina kroppsdelar men.. NEJ. *stränga blicken=ON!*