Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

*viskar så inte Ann-Sofie hör* pssst, Mattias och Helena! Klart vi dejtar på den här sidan, hej vilt också på sina håll 😉 Men jag ville ju inte säga det till Ann-Sofie eftersom det kanske skulle skrämma bort henne och vi vill ju att folk ska lämna på mer

*ger Linda lite bomull till öronen och tar fram megafonen* Jag tror att själva poängen är att Ann-Sofie gillar att vi har ett mer öppet diskussionsforum snarare än den mer fokuserade ett-till-ett-kommunikationen på de traditionella dejtingsidorna. På dess

Va!? Vad sa du Mattias? Jag hörde inte? Gillar du bilderna på Bruse och hans... slipmaskin? Ok, då vet jag! 😉

Jag tycker det är härlig humor!

Mattias: Tjaaa, de som dejtar hej vilt är väl numer osinglar som jag förstått det. 😉 Några andra känner jag inte till...

Vad Linda försöker säga är att även OM vi kände till några som dejtade hejvilt så skulle vi ju givetvis överlåta det till dem att avslöja det i såna fall. Eller hur Linda? 😉

Jahaja... kvinnliga hemligheter... *muttrar i sitt hörn* 😉

Kikar gärna på slipmskiner eller 5-56, hellre än på de jag fick på dejtingsidorna. Förstår inte varför folk skall skicka bilder på sina kroppsdelar i mail till varandra ? Och då talar jag inte om bilder på fötter...
Nä, fram för dejter med killar man kan

Haha. Skickar folk bilder på sina kroppsdelar till varandra på dejtingsidor!? (#) Kanske för att jag inte har gjort det som det har gått så dåligt då? Får kanske ta och börja med det 😀

Neeeeej, börja inte med det. Inte för att jag tror att det är något som helst fel på just dina kroppsdelar men.. NEJ. *stränga blicken=ON!*