Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:55Brist på singlar? Men vi är ju massor här!
Brist på singlar? Men vi är ju massor här!
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:57haha, jag tänkte närmast på mitt ex...
haha, jag tänkte närmast på mitt ex...
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 17:59Helen: Tänk om man kommit på att man inte ville vara tillsammans med sina ex innan man började dejta dem. Vad mycket enklare livet hade varit då! 😉
Helen: Tänk om man kommit på att man inte ville vara tillsammans med sina ex innan man började dejta dem. Vad mycket enklare livet hade varit då! 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 18:02ja, det hade varit det, fast samtidigt så fanns det ju bra stunder oxå, men summan av kardemumman..
ja, det hade varit det, fast samtidigt så fanns det ju bra stunder oxå, men summan av kardemumman..
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 18:07och jag ser fram emot att bara ta hand om mig själv ett tag, och jag ska själv tågluffa i europa på semestern
och jag ser fram emot att bara ta hand om mig själv ett tag, och jag ska själv tågluffa i europa på semestern
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 18:08Helen: Gör du rätt i! Och tågluffa i Europa är jättekul! 😀
Helen: Gör du rätt i! Och tågluffa i Europa är jättekul! 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 19:07ska vara ledig fyra veckor...
ska vara ledig fyra veckor...
Quote from Rasmus Olsson on 5 April 2011, 20:17Jag har också tagit fyra veckors sammanhängande semester. För första gången på lika länge som det är första gången jag får ha semester själv. Smart som jag är, skaffade jag Klonen sommarjobb hela sommaren, så nu är jag av med honom! Hahahah!
Jag har också tagit fyra veckors sammanhängande semester. För första gången på lika länge som det är första gången jag får ha semester själv. Smart som jag är, skaffade jag Klonen sommarjobb hela sommaren, så nu är jag av med honom! Hahahah!
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 20:26Christer jag kan tänka mej en AW i sundsvall, vi verkar vara dom enda tappra härifrån 😛 Eller så äre bara vi som skyltar med vår geografiska härkomst!! Jag har länge saknat nån från min stad!
Christer jag kan tänka mej en AW i sundsvall, vi verkar vara dom enda tappra härifrån 😛 Eller så äre bara vi som skyltar med vår geografiska härkomst!! Jag har länge saknat nån från min stad!
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 21:07Oj vad många nya det har ploppat in! Vad roligt! 😀 Välkomna allihop!!
Och jag är sååå himla bissi jämt så det är därför jag nästan aldrig skriver nåt. Jag hinner ju inte ens läsa standardtrådarna längre. 🙁
Oj vad många nya det har ploppat in! Vad roligt! 😀 Välkomna allihop!!
Och jag är sååå himla bissi jämt så det är därför jag nästan aldrig skriver nåt. Jag hinner ju inte ens läsa standardtrådarna längre. 🙁