Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

(H:) (H:)

Aaoow, alltså jag gjorde verkligen ett tappert försök att iallafall skumma mig igenom alla sidor... Men nånstans där vid sida 7, ska jag ärligt erkänna, gav jag upp! (Kul dock med så många männskor). Här kommer alltså jag som eftersläntrare...

Har tränat

Ja, för mig börjar Norrland i höjd med Västerås, typ...

Jag vågar mig på att säga att ingen under Sundsvall är äkta norrlänning! (V)

Norrland börjar vid Luleå (=Piteå Norra) 😉
Är född o uppväxt i Gällivare, men bor sedan 23 år tillbaka i Nynäshamn 🙂

Men tjena kerstin, nu är du väl ändå ute och cyklar! 😉 Och har dessutom emigrerat söderut (t-)

Miche heter jag och skulle väl beskriva mig som en social ensamvarg,bor och jobbar i Sälen över vintern,så då blir det ju naturligt med mycket skidåkning som träningsform.Mestadels längdåkning vilket jag började träna för så sent som för fyra år sen, men

men Lisa, dena däringande förkylningen skulle ju Dr. Håkan hjälpa till och bota kom vi väl fram till... 😉

appropå norrland, håller ni med Patrik i hans fem-i-topp-lista alternativt använder ord som kockobahija och heijno så är ni Norrlänningar åtminston

...men Håkan hur ska det gå till med detta enorma avstånd som skiljer oss åt! D är som bara ett stort mörker (o än så länge kan ja inte rapportera in ens den lilla gnuttan av en ljusglimt.. 🙁 )

hmmm ...
- det är fredag
- orden enorma och avSTÅND nämns

kan jag hålla mig från alla tråkiga skämt eller faller jag i fällan... fniss ... jag hämtar lite frukost och så får vi se 😀

tvärmörkt alltså? Männ huuvaligen... inte ens ett litet norrsken?