Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 16:11Unga, nykära... ni hade väl ändå tänkt ha ljuset släckt va?
Unga, nykära... ni hade väl ändå tänkt ha ljuset släckt va?
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:39ohhh Mammas nya kille,
hur bra som helst.
Jag har laddat ned hela säsonger som jag ska njuta av i jul (H:)
ohhh Mammas nya kille,
hur bra som helst.
Jag har laddat ned hela säsonger som jag ska njuta av i jul (H:)
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:42Heheee! Nej mycket värre kan det inte bli! Vad ska man annars skratta åt en fredagskväll när det enda som lyser här är gatlampan utanför fönstret!
...o nej! Inte kan man ha lampan släckt, vad e då vitsen med det hela 😀
Heheee! Nej mycket värre kan det inte bli! Vad ska man annars skratta åt en fredagskväll när det enda som lyser här är gatlampan utanför fönstret!
...o nej! Inte kan man ha lampan släckt, vad e då vitsen med det hela 😀
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 05:47"ohhh Mammas nya kille,"
Folklivsfanatikern är bra.
"ohhh Mammas nya kille,"
Folklivsfanatikern är bra.
Quote from Fredric Lagerström on 20 December 2008, 08:43Ja folklivsfanatikern är kul. Han kommer ju alltid med lite kul "förslag" till Bengt Strömbro i slutet. Ha ha.
Thunder som räddar mänskligheten är kul med.
Ja folklivsfanatikern är kul. Han kommer ju alltid med lite kul "förslag" till Bengt Strömbro i slutet. Ha ha.
Thunder som räddar mänskligheten är kul med.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 12:07jeeooo, men heijno Patrik som e bäst tycker jag 😀 eller den finska dansbandssångaren som varit med i de sista programmen, och vi får ju inte glömma Haaajpojken!
Eller Livscoachen som sätter allt i perspektiv åt en eller Gotte ellerrrrr Kattla ... som van
jeeooo, men heijno Patrik som e bäst tycker jag 😀 eller den finska dansbandssångaren som varit med i de sista programmen, och vi får ju inte glömma Haaajpojken!
Eller Livscoachen som sätter allt i perspektiv åt en eller Gotte ellerrrrr Kattla ... som van
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 14:40Jag säger bara:
7 sorters apa
det är humor det 😀
Jag säger bara:
7 sorters apa
det är humor det 😀
Quote from Fredric Lagerström on 20 December 2008, 15:02Iranskt morgongrus.
Iranskt morgongrus.
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 16:42Mjaa, det beror väl på vem som får va blindbocken då om du frågar mig... Lite mysbelysning vill man ju ha... 😉
Herregu, hur ska det här sluta.. haha
Mjaa, det beror väl på vem som får va blindbocken då om du frågar mig... Lite mysbelysning vill man ju ha... 😉
Herregu, hur ska det här sluta.. haha
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 13:07Oh fascinerande en presentations tråd! Måste ju skriva nått om jag skall få läsa nått
Jag:
26:åring ursprungligen från småland som numer bor och jobbar i Linköping, älskar att röra på mig och håller på med väldans mycket inom sfären (när jag inte är sju
Oh fascinerande en presentations tråd! Måste ju skriva nått om jag skall få läsa nått
Jag:
26:åring ursprungligen från småland som numer bor och jobbar i Linköping, älskar att röra på mig och håller på med väldans mycket inom sfären (när jag inte är sju