Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Liksom flera andra före mig, så upptäckte jag först efter en tid att denna utmärkta sida hade mer att ge än bara träningsdelen. Så här ger jag mig in i denna lek kallad singellivet.

Så vem är jag?
185cm lång 25:årig optimist med stor livsglädje, nyfikenh

VÄLKOMNA!

Aja, får väl ta och kladda hit lite om mig också.

Anders, 29 år.
Bor i Göteborg, men ursprungligen från den lilla hålan Grästorp på Skara-slätta.
Hittade hit till funbeat för att http://www.rosabandet24timmar.se förlade sin diskussionsgrupp hit inför åre

Tänkte skriva lite om mig.. men när ja läst de flesta inser jag att ja troligen är för ung för de, eller?.. men iaf, ja e på jakt och finns intresse hör av dig..;) hahahaha

Jag får erkänna att jag är något långsam... fastnade först nu vad rubriken sa... *Oups*
Nina, heter jag, är snart 35... En mkt lycklig singel, ingen ångset sedan jag lyckades trassla mig ur ett fem år förhållande som borde varit max två år... Fast det dä

Ida: Vi småttingar behöver lite support!! Börjar tro att det bara är jag kvar, för några andra gick spårlöst försvunna så där. 🙂

Ingen fara Ida, själv är jag för gammal för övriga. Eller snarare - de är för unga för mig. Men det är ju inget skäl att inte hänga i singelgruppen 🙂

Släpp åldersnojorna, ålder är bara en siffra på ett papper:-)

Helena, visst är det så. Samma sak med längden, bara siffror. I horisontalläget märks inte skillnaden alls!

jag har varken åldersnåjja eller distansnojja. Kärlek ser inte till ålder eller avstånd 🙂