Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:15Jag har inte en aning, men jag kan nog svara på det mesta 😉
Jag har inte en aning, men jag kan nog svara på det mesta 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:16Hur får man bort en fästing på ryggen om man inte vill besvära grannen. Typ sånt menar du eller?
Hur får man bort en fästing på ryggen om man inte vill besvära grannen. Typ sånt menar du eller?
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:18Hur upptäcker man en fästing på ryggen om man duschar ensam?
Hur upptäcker man en fästing på ryggen om man duschar ensam?
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:19Antingen så ser du den i spegeln, eller så märker du när du får hjärnhinneinflammation...
Antingen så ser du den i spegeln, eller så märker du när du får hjärnhinneinflammation...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:20"tvåsamhet (eller mer)" - tänkte först du menade polyamorositet eller vad det heter, men du menade nog familj, haha.
"tvåsamhet (eller mer)" - tänkte först du menade polyamorositet eller vad det heter, men du menade nog familj, haha.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:22Aha... så singeltjejer speglar ryggen efter löppassen? Är det för att spana in alla snygga tatueringar?
Aha... så singeltjejer speglar ryggen efter löppassen? Är det för att spana in alla snygga tatueringar?
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:25När jag fästinginspekterar mig efter löpning i skog på sommaren brukar jag kolla ryggen i spegeln, ja.
När jag fästinginspekterar mig efter löpning i skog på sommaren brukar jag kolla ryggen i spegeln, ja.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:25Familj? 🙂
Familj? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:26Jag tittar på ryggen om jag har varit någonstans där fästingar finns... Jag har faktiskt inga tatueringar på ryggen...
Jag tittar på ryggen om jag har varit någonstans där fästingar finns... Jag har faktiskt inga tatueringar på ryggen...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:29Jäklar Allie, det tog bara några minuter innan jag lärde mig nåt nytt här!
Kan nog komma väl till pass också. När vi sprang till Varberg upptäckte jag att jag var värsta fästingmagneten.
Jäklar Allie, det tog bara några minuter innan jag lärde mig nåt nytt här!
Kan nog komma väl till pass också. När vi sprang till Varberg upptäckte jag att jag var värsta fästingmagneten.