Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:30Andreas
det är viktigt att titta på lite mer intima ställen också, det är där de sätter sig...
Andreas
det är viktigt att titta på lite mer intima ställen också, det är där de sätter sig...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:30Vet inte om det e en så bra första line: kan du smaska bort en fästing...här..på min rygg. By the way jag heter....
Vet inte om det e en så bra första line: kan du smaska bort en fästing...här..på min rygg. By the way jag heter....
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:30Nu är jag snart redo att lära mig hur man får bort den där fästingen också...
Nu är jag snart redo att lära mig hur man får bort den där fästingen också...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:32Men jag vill inte ha nån som springer. Fort. Jag vill ha nån som fattar att han ska hålla sig still o kyssas så det stänker.
Men jag vill inte ha nån som springer. Fort. Jag vill ha nån som fattar att han ska hålla sig still o kyssas så det stänker.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:34OKej Carina, då kan du ta nästan vem som helst på FunBeat.
OKej Carina, då kan du ta nästan vem som helst på FunBeat.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:36Petra, du har kanske bättre lycka med dina fästingar än jag. Mina brukar jag hitta i knävecket.
Petra, du har kanske bättre lycka med dina fästingar än jag. Mina brukar jag hitta i knävecket.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:37Jag har aldrig hittat någon fästing i huvudstaden.
Jag har aldrig hittat någon fästing i huvudstaden.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:40Trist. Låter ju som ett ypperligt flörttillfälle annars.
Trist. Låter ju som ett ypperligt flörttillfälle annars.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:41Nä det är gymet som gäller om man ska flirta och man betalar med svett (talesätt)!
Nä det är gymet som gäller om man ska flirta och man betalar med svett (talesätt)!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:44Kanske skulle man sadla om och starta ett singelgym då?
Kanske skulle man sadla om och starta ett singelgym då?