Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 22:46Äh, det är bara att ragga på...
Äh, det är bara att ragga på...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 23:08Hej Ida,inte är du för ung eller vad vet ja igentligen om det.Det ja vet är att jag är intresserad;)
Hej Ida,inte är du för ung eller vad vet ja igentligen om det.Det ja vet är att jag är intresserad;)
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 23:16Det är nog nästan lättare, även som singel, att hitta en fästing i knävecket än att hitta en i huvudstaden...
Det är nog nästan lättare, även som singel, att hitta en fästing i knävecket än att hitta en i huvudstaden...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 23:19Lena, var slutar huvudstaden? Jag fick en fästing utanför Västerås en gång...
Lena, var slutar huvudstaden? Jag fick en fästing utanför Västerås en gång...
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 00:23När blev presentationstråden en chat? /:
När blev presentationstråden en chat? /:
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 07:22Det finns gott om fästingar i huvudstaden. Pröva att rulla runt o kramas lite i tantolunden o gå hem o nosa varandra i knävecken efteråt ska ni se.
Det finns gott om fästingar i huvudstaden. Pröva att rulla runt o kramas lite i tantolunden o gå hem o nosa varandra i knävecken efteråt ska ni se.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 07:49Hufvudstaden slutar utanför tullarna Andreas.
Hufvudstaden slutar utanför tullarna Andreas.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 09:02Carina, det där låter som ett bra tips på en dejt. Ska prova det nästa gång det är dags för dejt i huvudstaden.
Carina, det där låter som ett bra tips på en dejt. Ska prova det nästa gång det är dags för dejt i huvudstaden.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 13:45Det där med fästingar på ryggen har jag förresten funderat på hur jag skulle lösa om jag hittade en fästing där. Man vill ju inte ringa på hos grannarna. Kan man gå till distriktssköterskan och få den bortplockad där om ingen kompis finns tillgänglig? Fas
Det där med fästingar på ryggen har jag förresten funderat på hur jag skulle lösa om jag hittade en fästing där. Man vill ju inte ringa på hos grannarna. Kan man gå till distriktssköterskan och få den bortplockad där om ingen kompis finns tillgänglig? Fas
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2009, 14:21Finns väl värre och pinsammare ställen en fästing kan sätta sig på, som man bara anförtror till en liten skara vänner?
Finns väl värre och pinsammare ställen en fästing kan sätta sig på, som man bara anförtror till en liten skara vänner?