Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:59Välkomna alla nya! Och ett speciellt åter-välkommen till Björn!! 🙂
Välkomna alla nya! Och ett speciellt åter-välkommen till Björn!! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:01Tack så mycket! =)
Oj, skulle man skriva längd också... det verkar råda viss fixering vid längd tidigare i tråden 😉 175 cm.
Och schäslonger är mest för psykoanalytiker. Jag lovar att inte psykoanalysera er 😉
Tack så mycket! =)
Oj, skulle man skriva längd också... det verkar råda viss fixering vid längd tidigare i tråden 😉 175 cm.
Och schäslonger är mest för psykoanalytiker. Jag lovar att inte psykoanalysera er 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:03Slappa frontallober?? Läge för lobotomi, eller? 😉
Slappa frontallober?? Läge för lobotomi, eller? 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:07Inte blir de fasta och välpumpade av lobotomi ;D Nä, jag tror att de har gett upp andan av att läsa för mycket. Lite skräpfilmer och tanklösa aktiviteter, så kommer de nog i form igen!
Vad ska den här flinon betyda? (#)
Inte blir de fasta och välpumpade av lobotomi ;D Nä, jag tror att de har gett upp andan av att läsa för mycket. Lite skräpfilmer och tanklösa aktiviteter, så kommer de nog i form igen!
Vad ska den här flinon betyda? (#)
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:13Aha, så frontallober blir spänstiga av lite lågkvalitativ input? Låter motsägelsefullt...
Aha, så frontallober blir spänstiga av lite lågkvalitativ input? Låter motsägelsefullt...
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:16Örjan, det är väl precis det som plastikkirurgi går ut på?
Örjan, det är väl precis det som plastikkirurgi går ut på?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:20Trodde i min enfald att plastikkirurgi handlade om utsidan och att frontalloberna satt på insidan (#)
Trodde i min enfald att plastikkirurgi handlade om utsidan och att frontalloberna satt på insidan (#)
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:22Inlägg brukar sitta på insidan också 😉
Inlägg brukar sitta på insidan också 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:24Så om jag fixar till mina frontallober så kommer jag få mkt mer kontakt på krogen eftersom mitt yttre blivit så mkt bättre...?
Så om jag fixar till mina frontallober så kommer jag få mkt mer kontakt på krogen eftersom mitt yttre blivit så mkt bättre...?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:25Vad bra att du har roligt 😉
Vad bra att du har roligt 😉