Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:44Hej Hasse, hälsar Hanna.
Livet är offtopic! Bara att vänja sig.
Hej Hasse, hälsar Hanna.
Livet är offtopic! Bara att vänja sig.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:46Tack! Jag har märkt att ni spånar och spårar ut ibland. Men det är bara positivt 🙂 Passar mig bra!
Tack! Jag har märkt att ni spånar och spårar ut ibland. Men det är bara positivt 🙂 Passar mig bra!
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:53Välkommen Hasse!
Välkommen Hasse!
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2011, 21:54Här spåras det inte ur nånting minsann. Vi kör med mobiltelefoner istället för klockor.
Men en bra grundregel är, skriv vad du vill varsom helst.
Här spåras det inte ur nånting minsann. Vi kör med mobiltelefoner istället för klockor.
Men en bra grundregel är, skriv vad du vill varsom helst.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:56Syftar du på tågen Bruse?
Syftar du på tågen Bruse?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:57Välkommen Hasse.
Välkommen Hasse.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:57Tack för tipset Bruse. Jag kommer att vara försiktig med vad jag skriver, ett tag i alla fall, sen vet man aldrig 🙂
Tack för tipset Bruse. Jag kommer att vara försiktig med vad jag skriver, ett tag i alla fall, sen vet man aldrig 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:57Hej Hasse!
Du är så välkommen till detta sköna gäng. Fredrik kommer nog snart och häller upp åt dig!Angående off topic: Om du har ett väldigt begär efter att sätta in bilder på kattdjur i forumet så kan du väll hålla dig till tråden "Bildtråden för inbö
Hej Hasse!
Du är så välkommen till detta sköna gäng. Fredrik kommer nog snart och häller upp åt dig!
Angående off topic: Om du har ett väldigt begär efter att sätta in bilder på kattdjur i forumet så kan du väll hålla dig till tråden "Bildtråden för inbö
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:00TAck Björn o Hebbe! Ingen brådska med att hälla upp. Jag har ett glas rött och en kycklingklubba i nävarna.
TAck Björn o Hebbe! Ingen brådska med att hälla upp. Jag har ett glas rött och en kycklingklubba i nävarna.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:00Nej nej Hebbe. Fel fel! Bilder på kattdjur sätts in i tråden jag snart ska starta. En tråd för bilder på kattdjur 😉
Nej nej Hebbe. Fel fel! Bilder på kattdjur sätts in i tråden jag snart ska starta. En tråd för bilder på kattdjur 😉