Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:27???
???
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2011, 20:30Välkommen!
Det är bara de med komplex som ska påpeka längd eller olängd.
En bild på nya fröken vore najs. För att få se om de globerna är slappa eller inte.
Välkommen!
Det är bara de med komplex som ska påpeka längd eller olängd.
En bild på nya fröken vore najs. För att få se om de globerna är slappa eller inte.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:34Tackar Bruse =)
Får jag vuxenpoäng för att jag inte drar ett skämt om bockar?Jag postar en bild när stalkers och galningar i största allmänhet inser sina misstag, ber om ursäkt och börjar plantera tulpaner i stället. Det är ett löfte.
Tackar Bruse =)
Får jag vuxenpoäng för att jag inte drar ett skämt om bockar?
Jag postar en bild när stalkers och galningar i största allmänhet inser sina misstag, ber om ursäkt och börjar plantera tulpaner i stället. Det är ett löfte.
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2011, 20:37Om du drar ett skämt om bockar, så får du inte hångla med mig. Jag idkar inte tidelag.
Om du drar ett skämt om bockar, så får du inte hångla med mig. Jag idkar inte tidelag.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:04Välkommen Hanna Maria! Det är väl aldrig fel med en intelligent tjej med småvass tunga! 😉
Välkommen Hanna Maria! Det är väl aldrig fel med en intelligent tjej med småvass tunga! 😉
Quote from ellen olsson on 15 April 2011, 21:13Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:18Tack, Mattias =)
Jag är alldeles för trött för att ha en vass tunga ikväll. Och annars använder jag den mest för att hitta rätt ord, som sagt. Småtjafs tillhör inte fritidsintressena.Tackar, hr Granlund =) Det var ett tjusigt dukat bord på din bild, d
Tack, Mattias =)
Jag är alldeles för trött för att ha en vass tunga ikväll. Och annars använder jag den mest för att hitta rätt ord, som sagt. Småtjafs tillhör inte fritidsintressena.
Tackar, hr Granlund =) Det var ett tjusigt dukat bord på din bild, d
Quote from ellen olsson on 15 April 2011, 21:22*kollar vilken bild du menar*
Det var nog inte så mycket frukt egentligen men det var gott. 🙂
*kollar vilken bild du menar*
Det var nog inte så mycket frukt egentligen men det var gott. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:40Hasse heter jag och jag är singel!
Jag har ägnat ett tag till att (försöka) förstå hur den här gruppen fungerar och kommit fram till att det skulle underlätta med en GPS för att navigera mellan trådarna :)).
Fredagskväll och frustrerad (fel tråd redan). J
Hasse heter jag och jag är singel!
Jag har ägnat ett tag till att (försöka) förstå hur den här gruppen fungerar och kommit fram till att det skulle underlätta med en GPS för att navigera mellan trådarna :)).
Fredagskväll och frustrerad (fel tråd redan). J
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:42Välkommen Hasse!
Ett tips när det gäller trådarna i singelforumet är att det händer, ibland ibland, att de går lite off topic... 😉
Välkommen Hasse!
Ett tips när det gäller trådarna i singelforumet är att det händer, ibland ibland, att de går lite off topic... 😉