Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 21:55Välkommen till detta galna gäng!
Välkommen till detta galna gäng!
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 21:55Åsa: Var in lite på din blogg och kikade, såg att vi sprang samma lopp igår i Ludvika. Jag tror även att jag större delen av loppet sprang tillsammans eller i närheten av den "Pelle" du hade på bilden där. Inte säker men såg ut som han iallafall. Se redan
Åsa: Var in lite på din blogg och kikade, såg att vi sprang samma lopp igår i Ludvika. Jag tror även att jag större delen av loppet sprang tillsammans eller i närheten av den "Pelle" du hade på bilden där. Inte säker men såg ut som han iallafall. Se redan
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 21:58Aha! Ludvika va fin fint! Blev du nöjd med din runda?
(lämna gärna en kommentar i bloggen...många läser men ingen vågar säga nåt)
Aha! Ludvika va fin fint! Blev du nöjd med din runda?
(lämna gärna en kommentar i bloggen...många läser men ingen vågar säga nåt)
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 22:03Ja det var absolut ett bra lopp 🙂 Gjorde föresten 3 lopp igår, sprang 500meters loppet hand i hand med min 4 åring, och fick springa bredvid min 5 åring i 1000meters loppet också 🙂
Nöjd med loppet var jag absolut efter att ha bromsat mig km 1 och 2 så
Ja det var absolut ett bra lopp 🙂 Gjorde föresten 3 lopp igår, sprang 500meters loppet hand i hand med min 4 åring, och fick springa bredvid min 5 åring i 1000meters loppet också 🙂
Nöjd med loppet var jag absolut efter att ha bromsat mig km 1 och 2 så
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 22:06Härligt att få springa med sina barn! Såg de små löparna och de är ju bara för goa.
Nja, drog på mig kramp i ena vaden. Hade den krampen uteblivit kanske den tänkta tiden på 44min hade fixats. *men de blir fler gånger*
Härligt att få springa med sina barn! Såg de små löparna och de är ju bara för goa.
Nja, drog på mig kramp i ena vaden. Hade den krampen uteblivit kanske den tänkta tiden på 44min hade fixats. *men de blir fler gånger*
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 22:16Ja det var riktigt härligt... de är lite vilse också. Hade en med prestationsångest som tyckte det var bättre att ge de andra löparna 200-300 meters försprång så han fick springa själv i sin egen takt. Han var så stolt efter att ha sprungit om kanske 4-6
Ja det var riktigt härligt... de är lite vilse också. Hade en med prestationsångest som tyckte det var bättre att ge de andra löparna 200-300 meters försprång så han fick springa själv i sin egen takt. Han var så stolt efter att ha sprungit om kanske 4-6
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 23:00Välkommen alla nya... 😉
Välkommen alla nya... 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 23:01Välkomna!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 07:59Tacktack!
Har en scott contessa, och om jag inte minns fel speedster 15, förra årets modell. Så tyvärr ingen mtb 😉 min 70-tals cykel utan växlar kanske kan få räknas dit istället?
Tacktack!
Har en scott contessa, och om jag inte minns fel speedster 15, förra årets modell. Så tyvärr ingen mtb 😉 min 70-tals cykel utan växlar kanske kan få räknas dit istället?
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:19Välkommna alla nya
*letar febrilt efter överbliven Champange*
Välkommna alla nya
*letar febrilt efter överbliven Champange*