Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen till detta galna gäng!

Åsa: Var in lite på din blogg och kikade, såg att vi sprang samma lopp igår i Ludvika. Jag tror även att jag större delen av loppet sprang tillsammans eller i närheten av den "Pelle" du hade på bilden där. Inte säker men såg ut som han iallafall. Se redan

Aha! Ludvika va fin fint! Blev du nöjd med din runda?
(lämna gärna en kommentar i bloggen...många läser men ingen vågar säga nåt)

Ja det var absolut ett bra lopp 🙂 Gjorde föresten 3 lopp igår, sprang 500meters loppet hand i hand med min 4 åring, och fick springa bredvid min 5 åring i 1000meters loppet också 🙂

Nöjd med loppet var jag absolut efter att ha bromsat mig km 1 och 2 så

Härligt att få springa med sina barn! Såg de små löparna och de är ju bara för goa.

Nja, drog på mig kramp i ena vaden. Hade den krampen uteblivit kanske den tänkta tiden på 44min hade fixats. *men de blir fler gånger*

Ja det var riktigt härligt... de är lite vilse också. Hade en med prestationsångest som tyckte det var bättre att ge de andra löparna 200-300 meters försprång så han fick springa själv i sin egen takt. Han var så stolt efter att ha sprungit om kanske 4-6

Välkommen alla nya... 😉

Välkomna!

Tacktack!

Har en scott contessa, och om jag inte minns fel speedster 15, förra årets modell. Så tyvärr ingen mtb 😉 min 70-tals cykel utan växlar kanske kan få räknas dit istället?

Välkommna alla nya
*letar febrilt efter överbliven Champange*