Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 14:52Ha, ha, ha... är olycklig ägare till en st cykel som stått och samlat damm åratal uppe på en lagårdsvind. Och där gör den nog mest nytta för min del 🙂
Ha, ha, ha... är olycklig ägare till en st cykel som stått och samlat damm åratal uppe på en lagårdsvind. Och där gör den nog mest nytta för min del 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 14:53Synd för dig, då ska jag inte fråga nästa fråga.
Välkommen fö!
Synd för dig, då ska jag inte fråga nästa fråga.
Välkommen fö!
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 15:08Bruse: Jag tänkte att jag inte skulle bli nyfiken... men det gick ju inte så bra... vad var nästa fråga? Men är den cykelrelaterad så kanske det är bäst att den är ofrågad! 🙂
Bruse: Jag tänkte att jag inte skulle bli nyfiken... men det gick ju inte så bra... vad var nästa fråga? Men är den cykelrelaterad så kanske det är bäst att den är ofrågad! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 15:32Hade du svarat två, tre eller fler, hade min följdfråga blivit "ska vi hångla?". Synd för dig alltså!
(Här borde jag ha en smiley, men eftersom jag redan använt två senaste veckan, är min månadskvot uppfylld för länge sen)
Hade du svarat två, tre eller fler, hade min följdfråga blivit "ska vi hångla?". Synd för dig alltså!
(Här borde jag ha en smiley, men eftersom jag redan använt två senaste veckan, är min månadskvot uppfylld för länge sen)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 15:36Välkommen Anna-Karin!
Slå dig ner i soffan men behöver stövlarna på 😉
Välkommen Anna-Karin!
Slå dig ner i soffan men behöver stövlarna på 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 15:56Rackarns.... ja, då blev det ju lite synd om mig alltså, men jag får trösta mig med att jag åtminstone inte har några restriktioner gällande smileysar utan kan använda dem riktigt irriterande mycket :-), bara för att jag just kan... (V) (H)
Rackarns.... ja, då blev det ju lite synd om mig alltså, men jag får trösta mig med att jag åtminstone inte har några restriktioner gällande smileysar utan kan använda dem riktigt irriterande mycket :-), bara för att jag just kan... (V) (H)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 16:03Välkommen hit Anna-Karin! Handbollsspelande kvinnor är generellt väldigt snygga har jag hört någon säga. (Hm, det var nog jag, i och för sig... ;))
EDIT: Det gäller visst curlingspelerskor också, om jag minns rätt.
Välkommen hit Anna-Karin! Handbollsspelande kvinnor är generellt väldigt snygga har jag hört någon säga. (Hm, det var nog jag, i och för sig... ;))
EDIT: Det gäller visst curlingspelerskor också, om jag minns rätt.
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 16:10Men å andra sidan, är du hångelbar inom en viss praktisk radie från min boning, kan jag ändra mina preferenser.
Men å andra sidan, är du hångelbar inom en viss praktisk radie från min boning, kan jag ändra mina preferenser.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 17:25Mattias: Dessutom generellt trevliga, snälla, sociala... tja listan kan göras lång när det gäller utöverskor av denna sport... curling alltså. När det kommer till handboll så tycker jag mest att man fått höra, när man var som mest aktiv, att man inte dire
Mattias: Dessutom generellt trevliga, snälla, sociala... tja listan kan göras lång när det gäller utöverskor av denna sport... curling alltså. När det kommer till handboll så tycker jag mest att man fått höra, när man var som mest aktiv, att man inte dire
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 17:52Flexibel och funktionell, likt en möbel från IKEA; "Fanerad bordsyta; slitstark, fläcktålig och lätt att hålla ren."
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80141505
Flexibel och funktionell, likt en möbel från IKEA; "Fanerad bordsyta; slitstark, fläcktålig och lätt att hålla ren."
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80141505