Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Ha, ha, ha... är olycklig ägare till en st cykel som stått och samlat damm åratal uppe på en lagårdsvind. Och där gör den nog mest nytta för min del 🙂

Synd för dig, då ska jag inte fråga nästa fråga.

Välkommen fö!

Bruse: Jag tänkte att jag inte skulle bli nyfiken... men det gick ju inte så bra... vad var nästa fråga? Men är den cykelrelaterad så kanske det är bäst att den är ofrågad! 🙂

Hade du svarat två, tre eller fler, hade min följdfråga blivit "ska vi hångla?". Synd för dig alltså!

(Här borde jag ha en smiley, men eftersom jag redan använt två senaste veckan, är min månadskvot uppfylld för länge sen)

Välkommen Anna-Karin!

Slå dig ner i soffan men behöver stövlarna på 😉

Rackarns.... ja, då blev det ju lite synd om mig alltså, men jag får trösta mig med att jag åtminstone inte har några restriktioner gällande smileysar utan kan använda dem riktigt irriterande mycket :-), bara för att jag just kan... (V) (H)

Välkommen hit Anna-Karin! Handbollsspelande kvinnor är generellt väldigt snygga har jag hört någon säga. (Hm, det var nog jag, i och för sig... ;))

EDIT: Det gäller visst curlingspelerskor också, om jag minns rätt.

Men å andra sidan, är du hångelbar inom en viss praktisk radie från min boning, kan jag ändra mina preferenser.

Mattias: Dessutom generellt trevliga, snälla, sociala... tja listan kan göras lång när det gäller utöverskor av denna sport... curling alltså. När det kommer till handboll så tycker jag mest att man fått höra, när man var som mest aktiv, att man inte dire

Flexibel och funktionell, likt en möbel från IKEA; "Fanerad bordsyta; slitstark, fläcktålig och lätt att hålla ren."
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80141505