Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 09:23Spelar ingen roll vad du har för cyklar, bara de är minst två till antalet, så blir jag kär. Har du tre eller mer friar jag direkt.
Spelar ingen roll vad du har för cyklar, bara de är minst två till antalet, så blir jag kär. Har du tre eller mer friar jag direkt.
Quote from Jonny Persson on 16 May 2011, 09:24Jag har fyra cyklar Bruse.
Jag har fyra cyklar Bruse.
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 09:27Marcus, tyvärr har du fel nummer i kön.
Marcus, tyvärr har du fel nummer i kön.
Quote from Jonny Persson on 16 May 2011, 09:29Det ante mig att det inte bara hängde på antalet cyklar!
Det ante mig att det inte bara hängde på antalet cyklar!
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 09:42Helen är ju både trevlig snygg och cyklar. Men där är jag i helt fel kö.
Helen är ju både trevlig snygg och cyklar. Men där är jag i helt fel kö.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 10:38..en cykelflört är aldrig fel... kolla in min gamle musiklärare... han vet hur man gör 😉
http://www.youtube.com/watch?v=8k5WCZ_EdqE
..en cykelflört är aldrig fel... kolla in min gamle musiklärare... han vet hur man gör 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 14:32Jag tassar in lite försiktigt här!
38:åring som vill träna mer än vad tillfällen ges.
Tidigare handbollsspelare men som sedan ett längre idrottsligt uppehåll börjat springa och till min förvåning så fungerar det ju riktigt bra. Handbollsmuskler och löpnin
Jag tassar in lite försiktigt här!
38:åring som vill träna mer än vad tillfällen ges.
Tidigare handbollsspelare men som sedan ett längre idrottsligt uppehåll börjat springa och till min förvåning så fungerar det ju riktigt bra. Handbollsmuskler och löpnin
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 14:40Välkommen Anna-Karin!
Välkommen Anna-Karin!
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 14:44Hej och välkomna Åsa och Anna-Karin!
Hej och välkomna Åsa och Anna-Karin!
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 14:49Välkommen Anna-Karin. Du utelämnade det viktigaste, hur många cyklar har du?
Välkommen Anna-Karin. Du utelämnade det viktigaste, hur många cyklar har du?