Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Vad fan är 6:40 tempo? Är inte ISO-standarden km/h?

Jessie: Det där löser vi på något sätt! Klart vi ska ta en tur ihop! Ska du förresten vara med på karnevalsloppet på fredag? Och vilken distans springer du då i sådant fall?

Blire nå kul för er ikväll då? Här blir det en sväng på stan för en bit mat vilk

Seså, lugna dig flicka lilla. het på gröten idag?

Det är imorrn vi ska dejta. Men Katarina har faktiskt bjudit in alla singlar att haka på! Men hon vill gå dit så sent, strax innan de stänger. Å jag har tvättstuga kl 19. Så när ska vi hinna hångla liksom

Het på gröten?! Alltid!

Just det ja, det var ju imorgon! Ja, ja... jag får väl ge mig till tåls!
Men menar du ärligt att du inte skulle hinna med hångel???

Bruse: Jag har fått lära mig här på funbeat att man oftast talar om min/km-tempo när det gäller löpning. Men snabbare än 10km/h då om det gör det lättare för dig?

A-K: Har fått nåt AJJ i hälen som jag håller på och kurerar som bäst så det blir inget spri

Anna-Karin kanske är lite hångelsugen?

Jessie: AJJ är ju inte bra att ha nånstans 🙁 Nä kurera du den stackars foten och så tar vi en tur när det känns bra. 40 timmar + betonggolv? Har inte ni partaj idag? Om det är den arbetsplatsen jag tror att det är (Fors).

Bruse: Mmmmm.... ska se om jag

Här står jag och vinkar med...

Lite långt borta bara!!!

Ha det skojsigt ikväll med er! Jag ska försöka!

Äh, dålig uppslutning tycker jag! Anna-Karin, det känns som att du har en bra ursäkt men ni andra då!? Trodde det skulle finnas lite fler naken-/konstintresserade singlar. Hör av er till mig eller Bruse om ni vill hänga på så vi vet vilka vi ska vänta på.