Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 15:59Självklart tar vi caféspårvagnen dit!
Självklart tar vi caféspårvagnen dit!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 20:45På tal om hångel så tänkte jag på Bruse idag. Såg något förstasedeslöp där det stod "XXX skall hålla i hop Sandvik" och jag läste förstås "hånga ihop Sandvik" och misstänkte innan jag läst XXX att det måste vara Bruse....
På tal om hångel så tänkte jag på Bruse idag. Såg något förstasedeslöp där det stod "XXX skall hålla i hop Sandvik" och jag läste förstås "hånga ihop Sandvik" och misstänkte innan jag läst XXX att det måste vara Bruse....
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 21:04Med enträget tjat, förekommer jag numera i flickornas våta drömmar.
Med enträget tjat, förekommer jag numera i flickornas våta drömmar.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:13Du missförstod, Bruse, det var inte så att jag ville bli hånglad av dig. Och det var ingen blöt dröm, mer ett konstaterande *kan den där Bruse inte ens hålla sig från Gävle/Sandviken*
Du missförstod, Bruse, det var inte så att jag ville bli hånglad av dig. Och det var ingen blöt dröm, mer ett konstaterande *kan den där Bruse inte ens hålla sig från Gävle/Sandviken*
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 21:18Bli hånglad? Jag trodde i min enfald man var två om saken. Kôntia ni e där öppepå i norrland
Bli hånglad? Jag trodde i min enfald man var två om saken. Kôntia ni e där öppepå i norrland
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:39G´natt på er söta singlar!
G´natt på er söta singlar!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:40Haha Bruse. Den där Bruse har jag haft och ridit, det var en fin Bruse det (t+)
Haha Bruse. Den där Bruse har jag haft och ridit, det var en fin Bruse det (t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:43Åh tack detsamma Anna-Karin
Åh tack detsamma Anna-Karin
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 21:45Elina, var det lika skönt för dig som för mig?
Elina, var det lika skönt för dig som för mig?
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 15:56Björn: Jag bad om 6:40-tempo när vi var ute och sprang och vi sprang i 6:40-tempo (kanon att få springa med någon som kan sätta tempon sådär, tack! (t+) ) Konstaterade i A-Ks träningsflow att hon oftast springer under 6-tempo och det har jag ju aldrig lyc
Björn: Jag bad om 6:40-tempo när vi var ute och sprang och vi sprang i 6:40-tempo (kanon att få springa med någon som kan sätta tempon sådär, tack! (t+) ) Konstaterade i A-Ks träningsflow att hon oftast springer under 6-tempo och det har jag ju aldrig lyc