Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:15Okejda, taget... hon var väldigt smal men inte så illa ändå.
Vi säger såhär istället, enligt min erfarenhet så faller handbollstjejer mig mer i smaken med lite mer kurvor. Dock är jag ganska kort (178cm) så dom får inte vara FÖR långa 🙂
Okejda, taget... hon var väldigt smal men inte så illa ändå.
Vi säger såhär istället, enligt min erfarenhet så faller handbollstjejer mig mer i smaken med lite mer kurvor. Dock är jag ganska kort (178cm) så dom får inte vara FÖR långa 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:23Men så är det ju, volleybolltjejer är ju generellt rätt långa. Jag minns när jag gick förbi elittjejerna en gång när de hade träning och jag kände mig kort. Riktigt kort. Inte ofta det händer för en tjej på 177 cm.
Handbollstjejer är i min erfarenhet rät
Men så är det ju, volleybolltjejer är ju generellt rätt långa. Jag minns när jag gick förbi elittjejerna en gång när de hade träning och jag kände mig kort. Riktigt kort. Inte ofta det händer för en tjej på 177 cm.
Handbollstjejer är i min erfarenhet rät
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:32Volleybolltjejjer är ofta långa och slanka med fina muskler, jättefint tycker jag!
Medan vi handbollsbrudar visserligen är långa beroende på vilket position vi spelar (kantspelare är generellt kortare) men ofta grova som skogshuggare 🙂 Extremt explosiv
Volleybolltjejjer är ofta långa och slanka med fina muskler, jättefint tycker jag!
Medan vi handbollsbrudar visserligen är långa beroende på vilket position vi spelar (kantspelare är generellt kortare) men ofta grova som skogshuggare 🙂 Extremt explosiv
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:38Det är ju som sagt olika smak. Men jag är ju inte direkt liten och nätt själv (124kg, varav rätt mycket är muskler) så jag vill ha lite mer massa på min motpart med 🙂
Det är ju som sagt olika smak. Men jag är ju inte direkt liten och nätt själv (124kg, varav rätt mycket är muskler) så jag vill ha lite mer massa på min motpart med 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 13:42Som webbutvecklare har jag mina yrkesknep. Men den som går på dejt med mig ska få veta hemligheten. Och andra hemligheter.
Som webbutvecklare har jag mina yrkesknep. Men den som går på dejt med mig ska få veta hemligheten. Och andra hemligheter.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:46Från volleybolltjejer till hemligheter. Vad är det vi pratar om Bruse?
Från volleybolltjejer till hemligheter. Vad är det vi pratar om Bruse?
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:49Webbutvecklare??? Tja då kanske du inte är så pjåkig trots allt (trots allt inkluderar då all denna cykelfetischismen)
Jag gillar killar som är datakunniga, sportintresserade och har hemligheter 🙂 Nyfiken som man är så får du väl hinta vad dessa hemlig
Webbutvecklare??? Tja då kanske du inte är så pjåkig trots allt (trots allt inkluderar då all denna cykelfetischismen)
Jag gillar killar som är datakunniga, sportintresserade och har hemligheter 🙂 Nyfiken som man är så får du väl hinta vad dessa hemlig
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 13:57Jag har ett annat större intresse som varit med sen barnsben. Vill du dejta med mig nu?
Nu ska jag duscha, ska bara baxa ur cykeln ur badrummet. Kom nyss hem från lite backintervaller.
BRUSE FICK SEX I ULLERUDSBACKEN
Anna-Karin i chock över hemligheten
Jag har ett annat större intresse som varit med sen barnsben. Vill du dejta med mig nu?
Nu ska jag duscha, ska bara baxa ur cykeln ur badrummet. Kom nyss hem från lite backintervaller.
BRUSE FICK SEX I ULLERUDSBACKEN
Anna-Karin i chock över hemligheten
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:00Ha, ha, ha... såg några fina tidningsrubriker i någon annan tråd... dessa verkar ha smittat av sig! För det är väl inte du som smittar????
Ha, ha, ha... såg några fina tidningsrubriker i någon annan tråd... dessa verkar ha smittat av sig! För det är väl inte du som smittar????
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:01Ojojoj Anna-Karin, var försiktig.. (H)
Jag och Bruse har en porrdejt på söndag, eller hur det nu var.. 😉
Ojojoj Anna-Karin, var försiktig.. (H)
Jag och Bruse har en porrdejt på söndag, eller hur det nu var.. 😉