Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 10:43Hebbe: Nu löste du även den klena publiksiffran 🙂
Nu har jag något att se framemot... precis anmält mig till halvmaran i Stockholm i september. Fler som ska springa?
Hebbe: Nu löste du även den klena publiksiffran 🙂
Nu har jag något att se framemot... precis anmält mig till halvmaran i Stockholm i september. Fler som ska springa?
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 10:51(V)(H)
(V)(H)
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 11:00Jag ska springa halvmaran.
Alltså, den här kursen... *suck* Nu pratar vi autokorrigering och visningsläge. Jag menar på riktigt..!? Lunch om en halvtimme.
Jag ska springa halvmaran.
Alltså, den här kursen... *suck* Nu pratar vi autokorrigering och visningsläge. Jag menar på riktigt..!? Lunch om en halvtimme.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 11:21....Ja naken handboll bra idé!
....Ja naken handboll bra idé!
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 11:27BRUSE - VÄRLDENS SNÄLLASTE KILLE!
"... 'Bruse', är världens snällaste och gosigaste kille! Han har just fyllt 19 år men det är ingenting som märks.. Han är pigg och glad och älskar fartfyllda skogsturer. Bruse är en personlighet och en ... man måste lä
BRUSE - VÄRLDENS SNÄLLASTE KILLE!
"... 'Bruse', är världens snällaste och gosigaste kille! Han har just fyllt 19 år men det är ingenting som märks.. Han är pigg och glad och älskar fartfyllda skogsturer. Bruse är en personlighet och en ... man måste lä
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 11:45BRUSE TILL SALU FÖR VRAKPRIS
men 2000 extra för att få med en cykelsadel var lite dyrt!
BRUSE TILL SALU FÖR VRAKPRIS
men 2000 extra för att få med en cykelsadel var lite dyrt!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 11:59Okej, då är frågan hur du lyckades snubbla över den annonsen, Bruse? Satt du och tittade på hästannonser eller googlade du dig själv? (Ja, jag inser att det första alternativet är totalt orimligt och otroligt)
Jag funderar på halvmaran, eller Lidingölopp
Okej, då är frågan hur du lyckades snubbla över den annonsen, Bruse? Satt du och tittade på hästannonser eller googlade du dig själv? (Ja, jag inser att det första alternativet är totalt orimligt och otroligt)
Jag funderar på halvmaran, eller Lidingölopp
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 12:05Jessica: Jag sprang halvmaran förra året och det var ett sådant där lopp som jag längtar tillbaka till. I år lär det nog bli än roligare då vi stannar kvar och partajar lite!
Lidingö - har jag bara sprungit milen, men tyckte det var sisådär. Värsta var n
Jessica: Jag sprang halvmaran förra året och det var ett sådant där lopp som jag längtar tillbaka till. I år lär det nog bli än roligare då vi stannar kvar och partajar lite!
Lidingö - har jag bara sprungit milen, men tyckte det var sisådär. Värsta var n
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 12:53En stor skillnad mellan damhandboll och beachvolley är väl iofs att Damlandsslaget i handboll nästan är uteslutande kvinnor i sina bästa år där de flesta har en massa kvinnliga kurvor på rätt ställen...
...till skillnad från beachvolley där de tenderar a
En stor skillnad mellan damhandboll och beachvolley är väl iofs att Damlandsslaget i handboll nästan är uteslutande kvinnor i sina bästa år där de flesta har en massa kvinnliga kurvor på rätt ställen...
...till skillnad från beachvolley där de tenderar a
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:11I beg to differ! Beachvolley-tjejer är skitsnygg. Åtminstone när jag höll på.. 😉 Tycker inte att någon var särskilt anorektisk. Gabrielle Reece är och var skitsnygg!!
I beg to differ! Beachvolley-tjejer är skitsnygg. Åtminstone när jag höll på.. 😉 Tycker inte att någon var särskilt anorektisk. Gabrielle Reece är och var skitsnygg!!