Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Roligt med intresset för damhandboll! Publik behövs verkligen, då det brukar vara lite klent på läktarna även när högre divisioner spelas.

Men borde inte favvissporten hos det manliga släktet vara damernas beachvolleyboll? Kan t.o.m jag som känner mig rä

Mattias ... Du vill bara se tröjbytet!

Handboll är en grym publiksport! I like...och damhandboll är lika rolig som herr handboll...

kan inte säga det samma om damfotboll!

Skulle de inte börja med kjoltvång för tjejer på badmintontävlingar också? Allt för att höja publikintresset för "sporten"..

Jag vill se fotbollstjejerna byta tröjor.

Vad glad jag blir att höra om allt det positiva om damhandboll. Vi har länge kämpat med just det som damfotbollen kämpar med nu, att mångas åsikter är att vi inte lirar samma sport som herrarna.

Men med risk att göra er ledsna! Tröjbyten i damhandboll är

Nej...inför bikini dressar som de har i beachvolleybollen för all damidrott... 😀

Magnus B: Ja du... då skulle vi få mycket publik. De kläderna skulle inte bli långvarigt på under en handbollsmatch med så mycket kroppskontakt och slit. Närmaste bikini vi kommer är när vi kör våra turneringar i beachhandboll, vilket jag kan rekommendera

Nej...Handboll är fysiskt och hårt...jag fattar att bikini inte lär vara det bästa plagget...

När jag spelade vattenpolo så hade jag alltid två par badbyxor på mig ...ett bar gick ofta sönder eftersom det slits och dras i dem hela tiden!

Åh vattenpolo! Det verkar ju vara en riktigt rolig sport och misstänker "rätt" så jobbig 🙂 Precis i min smak!

Men om bikini är olämpligt att ha på en match för att den riskerar att slitas av, då är det väll bättre att spela utan? Så då var problemet löst (V):D