Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:02Jessica: Näh, vi (jag och A-K) bor i Avesta/Krylbo.
Jessica: Näh, vi (jag och A-K) bor i Avesta/Krylbo.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:04Oj då.. Geografi är jag verkligen pinsamt dålig på. Alvesta vet jag, där kör tåget igenom.. men om man tar bort L:et, var hamnar man då?
Oj då.. Geografi är jag verkligen pinsamt dålig på. Alvesta vet jag, där kör tåget igenom.. men om man tar bort L:et, var hamnar man då?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:08Jessica: I södraste Dalarna.
(överväger att erkänna att jag inte vet var Alvesta ligger, men ångrar mig 😉 )
Jessica: I södraste Dalarna.
(överväger att erkänna att jag inte vet var Alvesta ligger, men ångrar mig 😉 )
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:14Jessica: ha,ha.... skyller hädanefter på alla felskrivningar på den kopp kaffe med mjölk som min laptop hade närkontakt med i veckan. Helt otroligt att den lever egentligen... gick attt hälla ur kaffet ur burken. Dock fastnar tangenterna lite illa ibland
Jessica: ha,ha.... skyller hädanefter på alla felskrivningar på den kopp kaffe med mjölk som min laptop hade närkontakt med i veckan. Helt otroligt att den lever egentligen... gick attt hälla ur kaffet ur burken. Dock fastnar tangenterna lite illa ibland
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:14Att "kunna saker" (såsom geografi) är så 1990. Nu för tiden räcker det att hitta till google och/eller wikipedia.
Att "kunna saker" (såsom geografi) är så 1990. Nu för tiden räcker det att hitta till google och/eller wikipedia.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:19Emil: Försöker du antyda att vissa här är gamla eller vad? *tittar strängt på Emil* 😉
Emil: Försöker du antyda att vissa här är gamla eller vad? *tittar strängt på Emil* 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:22Alla ursäkter är bra utom de dåliga. Fast det är ju himla synd att datorer inte får samma prestandaförbättring av kaffe som vi människor. Har visserligen inte provat men det verkar inte som någon bra idé alltså..?
Aha, då har jag nog åkt tåg därigenom o
Alla ursäkter är bra utom de dåliga. Fast det är ju himla synd att datorer inte får samma prestandaförbättring av kaffe som vi människor. Har visserligen inte provat men det verkar inte som någon bra idé alltså..?
Aha, då har jag nog åkt tåg därigenom o
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:22Japp, ge honom onda ögat. Även vi åldringar är ju tekniskt uppdaterade nuförtiden. Det där google... hur hittar man dit då?
Japp, ge honom onda ögat. Även vi åldringar är ju tekniskt uppdaterade nuförtiden. Det där google... hur hittar man dit då?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:24Emil behöver inte fundera länge på vad han tar med sig till en öde ö. En dator med sladd och en låååååååååååååååååååååååång skarvsladd!
Emil behöver inte fundera länge på vad han tar med sig till en öde ö. En dator med sladd och en låååååååååååååååååååååååång skarvsladd!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:25Haha, "mellan Lund och Linköping" Det är ju inte så stort område då... 😉
Haha, "mellan Lund och Linköping" Det är ju inte så stort område då... 😉