Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:25Granne med dig nästan väl Mattias? 😉
Granne med dig nästan väl Mattias? 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:25Anna-Karin: Titta under sängen, där börjar jag alltid leta 😀
*tittar fortfarande menande på Emil*
Anna-Karin: Titta under sängen, där börjar jag alltid leta 😀
*tittar fortfarande menande på Emil*
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:26Jessie: Japp. Jag råkar dessutom veta ungefär var Alvesta ligger. 🙂
Jessie: Japp. Jag råkar dessutom veta ungefär var Alvesta ligger. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:36Linda S: Nä.. nu har jag kikat under min säng och även barnens med ficklampa men inget som ser ut som det där google. Men samtidigt så vet jag ju inte hur det ska se ut! Men det verkar ju vara bra att ha, så jag får väl leta vidare...
Linda S: Nä.. nu har jag kikat under min säng och även barnens med ficklampa men inget som ser ut som det där google. Men samtidigt så vet jag ju inte hur det ska se ut! Men det verkar ju vara bra att ha, så jag får väl leta vidare...
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:41Anna-Karin: Tror inte att någon vet hur Google ser ut... kanske bara är en urban myth *spänningshöjande musik*
Anna-Karin: Tror inte att någon vet hur Google ser ut... kanske bara är en urban myth *spänningshöjande musik*
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:43Inser just att jag är sååå 1990. Vet precis var Avesta och Alvesta och
Krylbo ligger, men har ännu inte hittat google och wikipedia på kartan.
Men det känns bättre att vara sååå 1990 än sååå 1980. Jag hade roligare 1990 än 1980.
Inser just att jag är sååå 1990. Vet precis var Avesta och Alvesta och
Krylbo ligger, men har ännu inte hittat google och wikipedia på kartan.
Men det känns bättre att vara sååå 1990 än sååå 1980. Jag hade roligare 1990 än 1980.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:48Linda: Aha, det är så det ligger till! Ytterligare en sak jag hade kunnat lägga ner en massa energi på utan upplysningen. Tack för vänlighet och omtanke, nu kommer jag sova gott ikväll. Lite skönt faktiskt att veta att den där google inte ligger under sän
Linda: Aha, det är så det ligger till! Ytterligare en sak jag hade kunnat lägga ner en massa energi på utan upplysningen. Tack för vänlighet och omtanke, nu kommer jag sova gott ikväll. Lite skönt faktiskt att veta att den där google inte ligger under sän
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:59Ah, om man inte hittar google eller wikipedia så är det ingen fara. Man kan alltid falla tillbaka på Gula sidorna och Svenskt husmoderslexikon.
Ah, om man inte hittar google eller wikipedia så är det ingen fara. Man kan alltid falla tillbaka på Gula sidorna och Svenskt husmoderslexikon.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:04Jisses vad det skrivs grejer när man är borta i några dagar! Orkar faktiskt inte läsa igenom allt. Men varmt välkomna Åsa, Malin, Anna-Karin och Jessica (missade jag någon?). Trevligt med lite fler damer i forumet 😀
Mattias: Hmm... är det därför som det
Jisses vad det skrivs grejer när man är borta i några dagar! Orkar faktiskt inte läsa igenom allt. Men varmt välkomna Åsa, Malin, Anna-Karin och Jessica (missade jag någon?). Trevligt med lite fler damer i forumet 😀
Mattias: Hmm... är det därför som det
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:32Godmorgon!!! Jag har ett begär idag, ett rätt så jobbigt begär då jag vet att jag så småningom kommer att falla dit under dagen. Jag vill äta munkar, inte bara en munk utan sisådär en 4-5 st. Jag vet att jag inte skulle må så fint efteråt men det verkar m
Godmorgon!!! Jag har ett begär idag, ett rätt så jobbigt begär då jag vet att jag så småningom kommer att falla dit under dagen. Jag vill äta munkar, inte bara en munk utan sisådär en 4-5 st. Jag vet att jag inte skulle må så fint efteråt men det verkar m