Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 12:21Haha, nog för att jag är en liten snärta men tillräckligt med skinn på näsan för att säga ifrån, det har jag. Kan slåss också om det behövs. Sen är det ju inte säkert att min rumpa är tillräckligt fin för att locka till otillbörligheter... Fast vi behöver
Haha, nog för att jag är en liten snärta men tillräckligt med skinn på näsan för att säga ifrån, det har jag. Kan slåss också om det behövs. Sen är det ju inte säkert att min rumpa är tillräckligt fin för att locka till otillbörligheter... Fast vi behöver
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:23A-K: Nu var jag nära att föreslå gemensamma löppass tills jag insåg att du springer ifrån mig med stooor marginal! Rembo har jag sprungit i, vet inte om det är så stor skillnad på att springa ett skogsspår jämfört med ett annat? I läskighet alltså? Jag sk
A-K: Nu var jag nära att föreslå gemensamma löppass tills jag insåg att du springer ifrån mig med stooor marginal! Rembo har jag sprungit i, vet inte om det är så stor skillnad på att springa ett skogsspår jämfört med ett annat? I läskighet alltså? Jag sk
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:37Jessie: Men då kanske vi kan ta ett backpass i Åsbobacken? Det är något jag verkligen behöver... Är lite sugen på Lidingömilen även iår men 3:an ger jag mig inte på 🙂
Åh vad jag längtar efter att få vara helt tvärslut efter ett pass! Barnledigt i helge
Jessie: Men då kanske vi kan ta ett backpass i Åsbobacken? Det är något jag verkligen behöver... Är lite sugen på Lidingömilen även iår men 3:an ger jag mig inte på 🙂
Åh vad jag längtar efter att få vara helt tvärslut efter ett pass! Barnledigt i helge
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:38A-K: Du menar att du springer upp och ner och jag tar mig upp EN gång och sen dör på krönet? 😉
A-K: Du menar att du springer upp och ner och jag tar mig upp EN gång och sen dör på krönet? 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:40Jessie: Näru... jag är en grym pådrivare! Men du kanske får räkna med att krypa hem 🙂
Jessie: Näru... jag är en grym pådrivare! Men du kanske får räkna med att krypa hem 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:48Välkommna Malin, Åsa, Anna-Karin och Jessica 🙂 lite sen som vanligt hehe
Välkommna Malin, Åsa, Anna-Karin och Jessica 🙂 lite sen som vanligt hehe
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:49A-K: Hehe.. nu har du nog blandat ihop mig med någon som låter sig drivas på av någon/något annat än sina egna inre demoner. 😉
A-K: Hehe.. nu har du nog blandat ihop mig med någon som låter sig drivas på av någon/något annat än sina egna inre demoner. 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:54Mikaela: Tackar!
Jessie: Jag ska nog kunna locka fram dem!!! Och fixar man Lidingös 3:milare så måste man ju Åsbo vara peace of cake!
Mikaela: Tackar!
Jessie: Jag ska nog kunna locka fram dem!!! Och fixar man Lidingös 3:milare så måste man ju Åsbo vara peace of cake!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:55Stavar illa gör man jag minsann idag oxå... piece
Stavar illa gör man jag minsann idag oxå... piece
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:59Stavar "man jag" dåligt? 😉 Annars tycker jag att peace of cake låter ganska fint det också.. eller kanske cake of peace.
Jag vill också ha en grym pådrivare som ser till att jag kryper hem.. är det till Stockholm man måste flytta då?
Stavar "man jag" dåligt? 😉 Annars tycker jag att peace of cake låter ganska fint det också.. eller kanske cake of peace.
Jag vill också ha en grym pådrivare som ser till att jag kryper hem.. är det till Stockholm man måste flytta då?